Livet langs elva

 

Livet langs elva en romjulsdag, hvordan er det? 

Ganske likt en litt grå vårdag spør du meg…
Ender som snatrer og sparker opp litt brødsmuler fra den smeltende snøen…. Folk som går tur…. En elv som er ved å renne over…Små varmegrader.. Lys fra kafeene.. Egentlig litt koselig <3

 

 

Jeg startet med trikken. Ullstillongs, ullgenser, turbukse, skjerf, vantette joggesko, hettegenser lue, votter… ALT. En godt kledd Frodith, som ikke skal bli noe mer syk nei!!

Musefletter… Mest for moro skyld 😀

 

Mye fine speilinger langs elva, det er jo kav vått og fullt av dammer overalt. Jeg MÅTTE jo bare få Oslopadda til å ta noe speilbilder, selv om lyset er RÆVVA, og bildene ikke blir veldig bra…

 

 

 

 

 

 

 

Variert liv langs Akerselva..

Tagging…

 

 

Nisser ….

 

 

 

Fine små kunstverk… 

 

Jeg har hatt en energigivende dag, og det enda jeg gikk 5-6 km. Er nok på bedringens vei her nå ja 🙂

 

 

 

#tur #Akerselva

6 kommentarer
    1. du er litt streng her,for jeg synes bildene ble kjempefine ,godt nok lys,det er jo slik det er på denne tiden og været er som det er ,:=) frisk og fargerik var du og godt å høre att du er på bedringens vei :=) rekner med att difuseren er flittig i bruk hver dag :=)

    2. Det ble jo en ganske fin dag utover dagen, og helt perfekt for en tur langs elva 🥰 Likte fargen på buksa di veldig godt, min ynglingsfarge det der vettu 😉

    3. Var ute selv i dag og det var glatt mange steder især på sideveiene. Men du hadde sikkert en fin tur med solid fottøy på deg. Fine bilder og det var nok mange som gikk tur langs Akerselva i dag. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg