Livet og sånn …

 

 

Så hvordan går det med deg da?
Ja…akkurat DEG ja… Går det bra?

Jeg har det fremdeles hektisk. Mye jobb, mye som krever… Men jeg trives! Så selv om jeg er som en pudding på kveldene, så har jeg det stort sett fint. I går var jeg syk derimot. Og da koblet jeg ut alt som het jobb, og lå som en flat pannekake hele dagen.

 

Snart helg igjen, og denne helgen byr på litt av hvert kos:

-Lunsj-date med min tidligere kollega, den beste: Verdens fineste Merethe <3 Lenge siden jeg har sett henne. 

 

 

-Og så en tur til “Mammaen til lille supermann” på søndag. Det er kjempelenge siden jeg har sett henne også. Gleder meg masse 🙂 

 

 

Men før det: I morgen er det fredag….og det jammen med den beste dagen i uka, så “bring it on” 😀

 

 

#livet #hverdager #glede

10 kommentarer
    1. Høres ut som du trives i dagene dine og har hyggelige planer for helga 🙂 Nyt og kos deg! 😉

      Meg? Går alltid bra, det, enten det går bra eller ikke! 😀

    2. Fint å ha mye å gjøre, og godt å høre at du trives! Kos deg i helga, – trivelig å være sammen med venninner! 😃

    3. Travle dager gjør ingen noen vondt, så lenge man trives og det ikke bikker over mot stress. 😀 Lykke til gjennom fredag og inn i helga og alle flotte opplevelser 😀

    4. ja det var litt uvant å ikke ha deg innom daglig ,men sånn er det livet må gå først,og godt å vite att du har kjekke dager :=) så håper jeg du får masse påsfyll av energi i helgen ,her går mine dager sin vandte gang,har ikke så veldig mye å klage på igrunnen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg