Livsglad, leken, lun..

…. er ord som kan beskrive meg.
Det er en del andre begreper som beskriver meg også, men det som beskriver LILLA kjenner jeg meg kanskje ikke så mye igjen i… Det eneste må være “visdom”. Jeg er ganske klok egentlig 🙂 

 

Her er LILLA, som: 

“…..kan symbolisere åndelighet, verdighet og visdom. Fiolett kan også symbolisere mystikk”. (sitat: store norske leksikon)

 

 

 

Nei…ikke så mye åndelighet, verdighet og mystikk å spore.. Kanskje ikke klokskap heller på dette bildet… Men det ER jeg altså 😀

 

Vel…..i dag som i går:  Du er kommet rett inn på:

 

Frodiths Fargerike Catwalk

 

 

Trykk på linken så finner du ut hva som skjer, hvis du ennå ikke har skjønt hva dette handler om…

 

 

Hvilken farge er det så på catwalken i dag?

 

 

Ja, som du sikkert skjønte, fargene er: 

 

Dag 7: Lilla

Og altså min siste dag. 

 

 

 

 

 

Mange av de andre som er med i utfordringen har noen dager igjen. Så show i “Galleri Frodith” blir nok først neste helg. Men ofte skjer det mye i galleriet før selve showet, så her er det bare å følge med!

I mellomtiden: Lag deg en fargerik dag om du vil!! 🙂

 

6 kommentarer
    1. Gøy at du stiller i parykker også i fargene i utfrodringen! Setter en ekstra spiss på det hele og blir med en gang både veldig morsomt og lekent! I dag har jeg skrevet et første innlegg om en blogger jeg vil fremheve og den første jeg valgte ut var deg 🙂 God søndag til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg