Lørdags-følelsen

 

 

En smule blek om dagen, men heldigvis er “nebbet” litt mindre blekt enn det var for noen uker siden… Så da får det gå at hud-tonen er på vinter-hvit…

Dagen har vært fin. Jeg får slappet av mye i helgene nå, og det både trenger jeg og NYTER jeg. I dag har jeg sovet lenge…Dvs til kl 6 😀

Tok så en liten tur til Storo Shoppingsenter for å handle julegaver. Hm…Det ble det IKKE noe av. Men fikk kjøpt meg både truser og bh. Og drukket kaffe med Oslopadda. Så jeg har hatt en deilig lørdag. Totalt fri for stress. 

Og ikke nok med det…jeg har laget MAT også. Slå den da. Stekt kjøttdeig og greier. Spist IS og! Tror til og med jeg skal ta en liten middagslur, for virkelig å kjenne på at det er fri og lørdag 😉

 

 

 

Har du hatt en fin lørdag?

 

 

 

#lørdag

6 kommentarer
    1. Så bra 😀 Hørtes knall ut. Her har vi vasket ned stue, kjøkken og gang sånn at det bare er å ta over gulvene frem mot jul. Så har vi gjort klart seng her nede til behovet dukker opp etter operasjon 🙂 Ha en fin helg videre

    2. Åh for en koselig lørdag 😊 hudtonen din er flott og det er deilig med stressfrie dager.. det har jeg hatt i dag også ❤ nyt kvelden

    3. Selv om jeg som regel jobber i resturanten på lørdagene nå for tiden, lever den lørdagsfølelsen fra barndommen fremdeles i meg som før. Det er liksom noe avslappet over lørdagen, om det så skulle være aldri så travelt (forstå det den som kan (hehe))

    4. Wow! Så FIN du var! Nydelige farger til deg. Og veldig pent med blek hud! Høres ut som en herlig lørdag. Min ble ikke helt som planlagt , det leste du jo. Men nå er jeg hjemme, og heldigvis fant jeg en annen ledig vikar til i morgen, så jeg har FRI. Skal si du svinger deg på kjøkkenet 😀 klemmer<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg