“Lørdagsgodt”

 

Og i dag har godteposen bestått av: 

 

 

Trening

Etter å ha “skulket” treningen første uke i januar, kom jeg meg i gang igjen denne uken. Både onsdag og i dag. Kalles “lørdagsgodt” når man rusler ned på senteret kl 08:30 og står og venter på at de skal åpne

 

 

Musical

Har vært på ettermiddagsforestilling på Chess i dag, med søsters. Har funnet ut at man må bare sette i gang og GJØRE ting. Og siden det var jul nettopp var jeg i det lure hjørnes, og kjøpte masse opplevelsesgaver til venner og familie. Og noen av dem innebefattet å gå med MEG selvfølgelig 😀

Flott forestilling i dag. Elsker egentlig musicaler jeg. Massiv, pompøs musikk, fine kostymer, følelser og nerve. 

 

 

Tunfisk og sjokolade

Ja, litt svelgbart i godteriposen er det så klart også: Tunfisk-skive til middag og en sjokkis etterpå 😉

 

For en dag!! <3

 

 

25 kommentarer
    1. Håper det var en flott forestilling dere var på. Fin vane du har med trening. Da er jeg ferdig med Demenskoret så den siste episoden nå. Fantastisk serie på mange måter. Det er meldt kaldere ute så nå håper jeg at det blir en skitur på meg i løpet av neste uke. Burde skaffet ny ski og staver men de holder en tur til. Det er søndag og stille ute, brøytebiler har jobba godt i natt men det er alltid noen som klager. Vinter er vinter har vi erfart. Ha en fin dag.

    2. Du er så flink til å trene! Mye bra i den godteposen din idag altså! 👍 Jeg har begynt å gå turer, satser på én hver dag og ulike runder i nærmiljøet.

    3. Så mye herlig lørdagsgodt 🙂 Her ble det trugetur, bål og kakao(på terrassen), film og cheesedoodles 🙂 Lørdagsgodt av alle slag! Lag deg litt søndagsgodt også da 😉

      1. Jeg var veldig sånn i ytterkantene før: Enten satt jeg lat i sofaen og spiste godt. HVER DAG. Og ingen trening. Bare sofa.
        Hvis jeg var i andre ytterkanten, og hadde skjerpet meg et år så var det BARE trening, gulrøtter, vann og aldri snop… NÅ har jeg blitt sånn: Fordi jeg trener kan jeg også spise snop. Begge deler liksom. Jeg er veldig svar for sjokolade 😛

    4. For en flott dag du har hatt! Du er rå med den treninga – det er supert! Og så Chess da…. jeg så den i Sandefjord for typ 30 år siden – kjempeflott! Jeg liker også musikaler…..! Fin godtepose du har hatt i dag – i min har det vært gåturer og en deilig båltur! Klem <3

    5. Du står på med trening, altså! Spaghetti-armer nr. 2 prøver å la seg motivere 😂.

      Supert med sånne gaver, synes jeg 😃. For en fin dag 😊.

      1. Hei Verdande, kos å se deg <3 Jeg skal love deg at det er mye spaghetti her fremdeles 😀 Jeg er fremdeles på armhevinger mot en stang, stående. Men er kommet LITT lenger ned med den stanga 😀 Og blir flinkere i noen av de andre øvelsene. Men her er det fremdeles mye "flaps" på undersiden 😀 Ha-ha

        1. ❤️. JEG bruker veggen… Neste er rekkverk til trappenedgang…. Men jeg prøver – takket være deg 😘!

          1. Hvis jeg har klart å inspirere til litt trening er det jo supert 🙂 DET hadde jeg ikke forventet. Jeg synes det er SÅ moro nå, når jeg ser at jeg kan ta den stanga litt lenger ned. Og med smalere armer (det er vanskeligere på push-up). Og trene med vekter, og trekke ned med en sånn stang. Fra 22, 5 kg i starten, og smale armer (det er lettere på den), til bredere armer nå og 30 kg. Sakte men sikkert pusher jeg grensene mine når jeg ser det er blitt for “lett” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg