Lørdagskos

 

I dag er lørdagen akkurat som jeg helst vil ha den. Tidlig våken, av meg selv. “Lang” kaffekopp på mårran. Flere timer faktisk…

 

 

Ut i verden i akkurat passe tid. Regnet truet, men vant ikke 😏

 

 

Møtte Kjersti og hennes venninne på Cultivate. Kjempekoselig! Og god kake.

 

 

Surring i Markveien. Der var det fullt av boder. Løkkadagene. Kjersti var innom alle bruktbutikkene i Markveien, og jeg var nesten sikker på hun skulle dra med seg en bluse fra en butikk….

 

 

Men så merket jeg det skeptiske blikket..og blusen fikk henge i fred.. Det ble et kort, men veldig koselig treff.

 

 

Siden ruslet jeg hjem. Her blir det kyllingsalat og blogging. Akkurat slik det passer meg i dag. Lørdagskos!

 

 

7 kommentarer
    1. Det var såååå koselig å treffes, og at den blusen var så fin på stativet men ikke på meg altså! Men fant heldigvis en på Fretex Grønland ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg