Lørdagskos

 

 

Slapp i forhold til trening denne uka 🤪 Skal i morgen, men en gang i uka er ikke nok har jeg hørt… Så prøvde å gjøre en bitteliten innsats i dag… Travet opp til shopping -senteret , ca 3, 5 km fra der jeg bor.

 

Skulle møte Merethe, mine tidligere kollega. Fineste Merethe 🥰Vi var som et gammelt ektepar ” back in those days”.. He-he.. Kjenner hverandre både jobbmessig og privat veldig godt, etter mange år sammen.. Nå sees vi ikke SÅ ofte, men alltid superkoselig når det skjer. 3-4 timer på kafe går som en røyk 😊

 

 

Shopping ble det lite av, jeg leter en fargerik bukse jeg kan ha til alle de svarte genserne jeg må bruke utover høsten. Fant ikke..  Dagen har vært strålende, og full av NÅ og en dag av gangen 😊

 

 

 

 

14 kommentarer
    1. Kjekt med slike kafesamtaler hvor man oppdaterer om ditt og datt. Frisøren fikk besøk av meg i dag men før det ble det en kjapp tur på kafe. En kaffe og noe og spise i smaker godt på lørdag formiddag. I ettermiddag ble det 3 timer i skogen. Det var fortsatt blåbær igjen men det var ikke av den grunn jeg var i skogen. Ha en fin kveld.

    2. Godt med en dag på kafe og en prat! Jeg er ikke så glad i fargerike bukser, så ser de overalt 😅 Håper du finner ei du liker, – muligens salg på de også. 🙂 Ha en fin lørdagskveld! 🥰

    3. Deilig med slike dager hvor man kan ta seg tid til bare å skravle og drikke kaffe med venner.💕
      Shoppe kan man alltids gjøre en annen dag.😊Nyt lørdagskvelden!🤗

    4. Sikkert ikke så lett å finne fargerike bukser nå som høsten gjør sitt inntok… Men høres koselig ut med lørdagskos på kafé 😀

    5. Så flott lørdag, koselig med gode kjente kolleger! Når. kjemien er på plass <3
      Nyt kvelden!
      Bukser er vanskelig, liker bukser som sitter bra. Det er det jeg ser etter! Godt snitt, men jeg må nok litt opp i pris!

      1. Ja, de må sitte godt, samtidig være litt “morsomme”. Jeg må ha mye svart, ensfarget, på overdelene i jobben når det er barn inne på deltid. Det blir jo som en “tavle” for hendene. Men buksene kan være fargerike og morsomme. Men ikke lett å finne. Og i alle fall ikke som sitter fint og gir meg bra fasong i tillegg 😀

        1. Ikke lett, du får titte i litt andre butikker enn du pleier..Da kan man plutselig komme over noe!
          Aner ikke hvordan “buksehøsten” blir jeg og hva butikkene kommer til å selge!
          Weekday kan ha litt fine bukser – den butikken har ikke vi her lenger, men hadde den før og jeg titter i den når jeg er i Oslo. Fine priser også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg