Ludvik og Solan på Ben Reddik

 

 

Solan og Ludvik var to gode venner. To gode venner. Forskjellig på EN måte- like i noe annet.
Den ene uredd og adrenalin-søkende, den andre klar for å bli med på det meste bare han fikk “øvd seg litt”.

Som Kjersti og meg.
To gode venner. Som nok har noen små ulikheter. Men ikke noen viktige.
Vi elsker å leke, tulle og føle oss fri og glade. Men tar også den seriøse praten hvis det gjør oss godt, og det er behov. <3

 

 

 

I Flåklypa møtte Solan og Ludvik Ben Redic Fy Fasan, en olje-sjeik…
Vi møtte en annen Ben Reddik i går.
Han serverte mat 😀

 

 

Spennende smaker og masse rart. Vanligvis er jeg jo LITT feig på sånt, vil jo ofte gjerne ha noe kjent, eller i det minste øve meg litt hjemme først, men i går var jeg klar for å prøve noe nytt. Innenfor rimelighetens grenser så klart.. he-he..

 

 

 

 

 

 

 

Spiste tallerkenen tom jeg! Ikke rart etter DEN oppladningen vi hadde på formiddagen da vi ga Gustav Vigeland litt konkurranse

 

Men altså, restaurant….Ben Reddik anbefales på det sterkeste. 

 

 

#restaurant #vennskap

 

8 kommentarer
      1. Ja, mye godt på en gang, spennende kombinasjoner. Og første gang jeg har sittet og spist en hel løk (vårløk?) uten noe særlig til 😀 Ja, veldig godt selskap. Koselig og få pratet litt ekstra <3 klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg