Luftet snuten litt..

 

Med dårlig mage og skallebank i flere dager har sofaen fått et dypt søkk. Planen var å pine sofaen noen dager til for å bli HELT frisk. Man har egentlig mest lyst å sove og sove, og ikke våkne igjen før man er ferdig med faenskapen. Jeg har avlyst alt av planer, for å ligge paddeflat på sofaen til jobben begynner igjen..

 

Men da jeg våknet i dag og det åpnet seg for en liten rusletur i snegle-tempo rundt Sognsvann, så kjente jeg at det kunne være godt for både snute og poter å få seg en liten tur.

 

 

Kaldt for snuten, men veldig vakkert.

 

 

 

Folk var tur-gale etter dager innadørs med feit mat. I dag var det lufting av flere snuter enn våre.

 

 

Nå har jeg krøpet under pleddet igjen, men det var godt med litt luft.

Har du vært ute i verden i dag?

 

#tur #luft #syk

31 kommentarer
    1. Vi er ute hver dag. I går var vi på en liten topptur, i dag skal vi bare i hudeparken, slik at Jonas får løpt av seg litt før nyttårsfeiringen starter. Han er heldigvis ikke redd raketter og smell, så han skal være aleine hjemme …

    2. God bedring Frodith. Fint at du fikk deg en liten tur. Fine bilder.
      Hjem hos meg har det vært bare regn og atter regn. Så jeg har vært bare en sofagris:)
      Godt nytt år.
      Håper jeg får logge inn til blogg.no snart. Passordet vil ikke fungere.

    3. Godt å komme seg ut og få frisk luft! Jeg gikk en tur i går kveld. Ønsker deg fortsatt god bedring! 💕

    4. Fint å høre.. håper formen er stigende inn i det nye året 🙂 Har ikke vært uttafor døra i dag.. så tenk. Ikke har jeg vært innom bloggen heller. før akkurat nå 🙂 Den får hvile enn så lenge 🙂

      1. Du må komme deg i gang med bloggingen igjen vet du, ikke gi deg. Spør meg om det er noe du lurer på 😀 Akkurat som jeg er noe ekspert. He-he.. Men jeg har funnet ut noen småting hvert fall 🙂 I dag blir det sofa-gris-liv tror jeg 🙂

      1. ER bedre, men ikke helt som jeg skal. Buldrer fremdeles en del der nede.. Men i dag blir det sofaen her for det meste. Bare kort i butikken. Klemmer <3

    5. Tror jeg var lurt, å gå en tur. Godt for hode å få luftet seg. Jeg spiste dessert til frokost, ble kvalm, og måtte trene litt med vektvest så jeg fikk svette litt dessert ut av kroppen 🙂 Har akkurat vært en snartur ute i regnværet nå. Håper formen er tipp topp i morgen på årets siste dag 🙂 klemmer

      1. Deilig med tur, selv om det var litt kaldt. Godt kledd. Tipp topp er den IKKE, men bedre. Men mye bulder og brak i magen fremdeles. Blir rolig her, sånn som jeg liker det 🙂 Klemmer <3

    6. Så godt du fikk kommet deg ut – sneglefart er mye bedre enn enda større søkk i sofaen 😉
      Helt nydelige vinterbilder fra turen <3
      Jeg tenkte i morges at jeg kanskje skulle gå i dag. Det var en fin tanke. Søkket i sofaen er litt dypere nå kan du si 😀
      God kveld, og god bedring! <3 Kjempeklem til deg

      1. Ja, sneglefart var supert i dag, rakk å ta bilder også 😀 I dag blir det sofa-grisen som overtar igjen her 😀 Klemmer i massevis <3

    7. Sognsvann er et fint område som mange bruker. Man tar banen opp til Norges idrettshøyskole og går innover. Noen år siden jeg var der men i det nye året kan mye skje. Jeg har gått 2 turer ute i dag og mulig jeg tar en tur til i kveld. Men nå er jeg sulten og etter det må jeg rydde kjøkkenbenken. Ha en fin kveld.

    8. Man trenger litt frisk luft etter å ha vært inne i flere dager. Luften i dag var klar og fin, og helt perfekt til en tur. Det ble ikke en tur på meg i dag, men jeg var ute å trakk litt luft da jeg tok ut søppel tidligere i dag. Angret litt på at jeg ikke gikk meg en tur.

    9. Bli bra igjen, nå må du bli bra i gjen (synger Jan Teigen til deg :-D) Skal si du er mye syk for tiden. Her kommer en stor og varm god bedringsklem <3

    10. Var ute før det lysnet, for Barney ville ut. Så gikk vi ikke ut igjen før det ble blåtimen. Men fine turer var det. Jeg må ut å lufte snuta mi uansett vær hver dag, sammen med krøllebøllen min. God bedring til deg! 🙂

    11. Så nydelig det var ute i dag søs 😀 Har ligget under dyna og spydd med migrene men nå er jeg heldigvis bedre. Gooood bedring til deg <3 Godklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg