LUV = LOVE

 

“Luv” har flere betydninger, en del har med hår å gjøre. Men en av betydningene er faktisk LOVE. Og jeg synes det er det mest passende. 

Joda, så klart de kan klippe her inne på LUV. Det er jo en frisørsalong. Og de hadde peil til tusen på det området. Både klipping og farging. Men det er liksom hele “pakka” som gir følelsen av LOVE!

 

 

Når man kommer inn er det grønt og koselig, både pga egne planter, og veggbilder av grønne planter. For her er de opptatt av miljøet og bruker plantebaserte, miljøvennlige og etiske produkter. Det er en helt egen filosofi bak, som dere kan lese mer om på siden deres, hvis dere trykker på linken. 

 

 

En kjempekoselig frisør tok seg av meg i dag, og at hver og en kunde får litt EKSTRA god behandling er det ingen tvil om i alle fall. De begynner med litt massasje av nakke og skuldre faktisk! Har aldri vært med på maken jeg. LOVE! Man slapper av og koser seg umiddelbart. 

 

 

 

Kaffe fikk jeg, og frisøren MIN ga meg full oppmerksomhet. Både ved hårvask, og ved hyggelig, avslappende samtale under farging og klipp. Her var det JEG som telte.

 

Jeg hadde tatt med meg litt mat og drikke siden jeg skulle være der en stund, men med den servicen som var der inne og med så hyggelig frisør er jeg sikker på at hun hadde gått og smurt en brødskive til meg om jeg hadde bedt om det 😀 

 

 

 

Da jeg satt med hårfarge i, fikk jeg oppleve litt ansiktpleie også. Jeg hadde nevnt at jeg kanskje skulle begynne å tenke litt på napping av bryn og pleie av ansiktet nå som jeg var over 50…. VIPS!.. så var en av de andre ansatte på plass, for å gi meg en liten SMAK på en slik opplevelse. Og det fikk jeg gratis 🙂

 

 

 

 

Fantastisk opplevelse, jeg kommer garantert til å gå dit igjen. Jeg sto opp med et LITT kraftig “hverdags-bein” i dag… Ferien nærmer seg slutten snart og tankene hadde begynt å vandre. Derfor var dette så EKSTRA deilig!

Jeg er ikke bortskjemt med frisørbesøk som du vet. Tror det er 4 år siden siste frisørbesøk. Men av og til skal man unne seg litt ekstra, og da er DENNE opplevelsen å anbefale. For LUV = LOVE. 

 

 

Lenge siden håret mitt har vært SÅ glatt og blankt! Gikk på utsiden og tok noen bilder etterpå også, for riktig å få vist fram den nye gløden i håret.

 

 

 

 

 

 

Innlegget er IKKE sponset.

 

 

#frisør #LUV #farge #klipp #miljø

14 kommentarer
    1. Å gå til friøren er jo SPA….og det er utrolig herlig. Hos min frisør får jeg også massasje. Jeg går dit en eller to ganger i året.
      Du ble kjempefin altså…den fargen var flott, og kledde deg på en prikk. Og den godfølelsen etterpå, den tipper jeg gjorde godt ja ♥ Klem ♥

    2. Wow skikkelig fint søs! Det der gjorde susen 😀 Kanskje jeg også må prøve en gang i fremtiden og englebassen 😀 Stor <3 god hælgeklæm og hils Hr. Frodithen velkommen hjem Kos dere

    3. Dærskern, jeg digger den rammen rundt ansiktet! Hun har truffet helt perfekt med lengdene nedover hele, for ikke å glemme at hun har klart å følge opp med en farge som er helt i tråd med den Frodith’ske glad-galskapen.
      Det som liksom skiller klinten fra hveten i denne profesjonen, er i mine øyne evnen til å se den perfekte stilen for den enkelte kunde, og det har jo virkelig blitt vist av hun her 🙂

    4. Så utrolig flott det blei 😀 Deg, med en liten vri på den “vanlige” frisyren (ser det ut til) 😀 Hørtes ut som en veldig fin salong det der 😀

    5. Så fiiin du ble på håret! Flott innlegg også, som gjør at man får lyst til å fikse håret der! Innimellom bør man unna seg sånt, og ikke bare få klippet det av på billigst mulig måte.

    6. Så flott innlegg! Du ble kjempefin! Deilig å bli stelt litt med! Jeg kommer nok til å ta en tur dit for å prøve i løpet av sensommeren/høsten! Fikk enda mer lyst til det etter å ha lest innlegget ditt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg