Lykkelig som gal

 

 

Man kan bli ganske GAL innimellom, av dette noe ensformige livet som er nå. Samme veggene, både til frokost, lunsj og middag. Jeg spiser, jobber og noen ganger SOVER jeg innafor samme rom. 

Jobben er liksom på kjøkkenbordet….
Ettermiddagen og privatlivet er for så vidt i samme rommet siden stua og kjøkkenet henger sammen. 
Og i natt når jeg ikke fikk sove, så endte jeg opp med å ligge på sofaen å se tv, til jeg sovnet. Det gjør jeg innimellom når jeg sliter med å få sove.. 
I natt slet jeg skikkelig med å sove. Våken flere timer midt på natten, og når jeg endelig sovnet så drømte jeg noe rare greier. Jeg våknet helt utslitt, av en hysterisk vekkerklokke som jeg ikke skulle klare å få skrudd av. 

Men ingen bønn….opp må man. Selv om jeg på en måte har sovet på kontoret 😀

Dagen ble kjempefin den. Jeg har hatt møter med mange kolleger, og fått mye mer ut av dagen enn det jeg hadde trodd. Har til og med laget middag “nesten” fra bunnen…og det er jo ikke akkurat hverdagskost her i huset. 

Så altså, jeg kan føle meg litt GAL av dette livet. Men jeg er lykkelig som GAL, så da så! 😉

 

 

#hverdager #coronalivet

9 kommentarer
    1. Du ser både lykkelig, ung og frisk ut på det bildet først der da! Viktig å møte dagen med et smil, da går alt faktisk lettere. Her kom sola!!!! Herlighet så vårlig. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    2. Godt at du er lykkelig uansett. Det hender innimellom at jeg også legger meg på sofaen hvis jeg ikke får sove. Mest for å ikke vekke min sengekamerat med uff’ing og vridninger. ❤️❤️

    3. bra du er lykkelig som gal :=) hadde sikkert blitt tullete mange om dei skulle vært så mye på samme rom ,jeg greier ikke helt sette meg inn i den situasjonen ,for jeg bor jo som jeg alltid har gjort ,

    4. Du har kort vei til jobben nå og kort vei hjem nå. Men det er klart det er nesten komisk. Men enda bra at man gå på butikken og på apoteket. Søvn er viktig, har opplevd at jeg har lagt meg både kl 1830 og kl 22.30 i det siste. Men jeg er oppe grytidlig så søvn er viktig og en god medisin. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg