Lykken er…

 

“Lykken er som en sommerfugl. Jager du etter den, flyr den av sted, men setter du deg rolig ned, kan den lande på skulderen din.”
(Sitat: Nathaniel Hawthorne)

 

 

Sitte eller stå….Skulder eller hånda…Who cares.
Poenget er at om du flyr etter noe du TROR er lykke…så misser du alle de små lykke-øyeblikkene som faktisk ER DER, om du bare stopper opp og kjenner etter.
Hvis du tar deg tid til å pusle litt rundt i din egen “hage”, og vanne gresset der du ER….hvis du tar deg tid til å kjenne etter så kan det hende at lykken er der RETT under nesen på deg…

 

 

 

 

Leter du etter lykken?
Eller tar du deg tid til å kjenne etter om den er i “nærområdet”?

 

(en liten lykkereprise i en travel tid 🙂 )

 

#lykke #øyeblikk #hverdager #livet

10 kommentarer
    1. Jeg leter ikke etter lykken! Tror jeg er flink til å kjenne etter den uansett hva jeg driver med….. lykke er ofte noe bittesmått…. klemmer <3

    2. Så flott skrevet og illustrert..jeg har nok sluttet å lete etter lykken….man får ta vare på den lykken man har…og prøver å gjøre det beste ut av det man har….og lage seg lykke!! om du skjønner…..:-) Ha en god kveld!

    3. Kjempeflott skrevet 🙂 Jeg tror vi alle leter etter forskjellige lykke. Min lykke er når jeg legger meg på sofaen for å hvile, og noen av kattene kommer og legger seg i armkroken og begynner å male. Det er lykke i seg selv. Den kjærligheten kattene gir meg er lykke <3 🙂

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Jeg leter etter lykken der jeg er. En rolig prat på trammen. Vakker natur når jeg går tur med hundene….is…sånne ting

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg