Lykken er….

 

 

… å være sin egen gode venn..

 

Slik at man kan kose seg på kafe sammen
Slik at man kan ha små indre samtaler der man er enig om det meste
Slik at man kan legge kreative planer, uten at noen setter seg på bakbeina og er negative
Slik at man kan sitte der å være litt treg og passiv en dag, uten at noen har all verdens forventninger til hvor festlig man skal være….
Slik at man kan være fornøyd med å være akkurat den man er

 

 

 

 

 

Jeg er heldig jeg, som trives i mitt eget selskap, og liker å være akkurat MEG  🙂 

 

 

8 kommentarer
    1. Godt beskrevet om å være sin egen bestevenn. Å trives i eget selskap har jeg vel alltid gjort, introvert som jeg er… men kjenner at det må være en god balanse mellom å være alene og sammen.

    2. Å ja – det er jeg også – min egen gode venn! Jeg var jo på kafe i går, aleine, og jeg kosa meg og tenkte og funderte! Har ikke tenkt på det sånn før – likte den der…. min egen gode venn! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg