Lykken ved absolutt ingenting

 

Tror det er få som er så glad i å gjøre ingenting, som det jeg er…
Eller det er jo ikke det at jeg ikke gjør NOEN ting.. Men gleden er stor ved bare å VITE at jeg kan gjøre ingenting. 
Det er ferie for meg. Å ha ingen planer. Å KUNNE gjøre ingenting, det er skikkelig godt. Kanskje fordi hverdagen er rimelig fylt opp på jobb. Så fylt opp at jeg ikke orker gjøre stort på ettermiddagene..

Da blir motsatsen lykke i seg selv. Å gjøre ingenting…

 

Jeg kunne ikke tenke meg å legge SVÆRE planer, reise langt av gårde og ha program hver dag,  planlagt i detalj. 

Nei takke meg til noen små mini-ferier hit og dit, og ellers halv-sløv, uplanlagt by-ferie. 

 

 

I dag har jeg gått “trimmen min” i bygatene, vært på kafe med Karidansen, kjøpt verktøykasse og ellers ikke det slag… 😀 
Men vurderer en aldri så liten vask av ET rom… Vurderer… For jeg kan også gjøre det i morgen, og i dag slett ingenting…

 

#byli  #sommer

10 kommentarer
      1. Nei, jeg synes det er deilig med lite program. Sikkert fordi jeg koser meg med å gjøre lite også, trenger å fordøye litt liksom 😀

    1. Deilig med en sånn ferie når du klarer det! Uroliusen meg må jo nesten gjøre ting….. og gjør det…… men, heldigvis er alle forskjellige! Klem 😘😘

      1. Jeg er jo ute og farter litt med søsters og andre venninner på disse småturene. Men vi gjør mye “ingenting” da også, bare sånn på- sparket-saker 🙂 Klemmer <3

    2. Siste bildet var herlig, og du såg lur ut! Deilig med en rolig dag. Jeg fikk en roligere dag selv enn planlagt. Og oi, nå tordner det å pøser ute her. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg