Må jeg??!

Jeg sto og tittet inn mot den store åpningen. Måtte jeg gå inn der? Virkelig? Ja, det er ikke ØL der om det er det du tror. Innafor “murene” her er det alt annet enn øl. Gammelt skilt. 

Neida… innafor og litt nedigjennom er treningssenteret mitt. Og jeg hadde jo overhode ikke noe lyst. Våknet kl 4 med knallvondt i magen. Aner ikke hvorfor. Ikke helt bra ennå.

 

Jeg prøvde meg på en forsiktig: “Må jeg? Please…la meg slippe!”

 

Men “hun” var streng i dag….Og jeg MÅTTE!
Jeg ble jo ikke akkurat noe verre i magen heller. Og rygg, mage, armer og bein har nok godt av det på sikt. Det var bare IKKE det jeg ville.

Skal komme meg litt mer i gang igjen nå utover høsten. Jo oftere – jo mindre “fælt” faktisk 😀 

Siden magen er veldig vond i dag og jeg har trent og greier, så har jeg bestemt meg for å være Sunne-Frodith i dag. Kyllingsalat til middag, og chiapudding til “lørdagsgodt”.

 

 

 

6 kommentarer
    1. Yess, du klarte det! 👏 Jo oftere jo lettere er nok riktig, men da kan du kose deg resten av helgen! Bra jobba! 👌 Håper magen din bedrer seg også! 🥰

    2. Waw imponert over viljestyrken din der Frodith! Kos deg med verdens beste samvittighet resten helgen da, please! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg