MÅ vi “vise finger´n”??

 

Er vi nødt til å “vise finger´n”?

 

 

Er vi NØDT til å peke på hverandre, som om motparten har “skylda”??
Er det MULIG at det ikke er så svart-hvitt?
At vi har litt skyld hver?

 

 

Er vi nødt til å peke på hverandre, som om det er DU som har “feil”?
Er det mulig at det litt mer nyansert?
At det ikke finnes noen fasit, på hvem som har rett og hvem som har feil?

 

 

 

Ja…jeg bare lurer… 😉

 

 

 

(I dag har JEG i alle fall IKKE feil! Jeg skal ut på tur igjen, og det er DET som er riktig på en søndag!! Såh!! 😀 )

9 kommentarer
    1. Har du fått «fingern» etter deg? 😅 Nå sitter jeg i vinduskarmen på Børs Hotel i Bergen. Hatt en fantastisk fin start på året. Spist hotellfrokost og badet i badekar. Deilig. God søndag og ut på tur👍 Klem❤️

    2. Godt nytt år. Det spørs hvilken finger man viser men innimellom er man nødt til det. Det er søndag og vinter men tungt føre så det er nok mange med meg som bruker broddene mye. Ha en fin dag.

    3. Nei, det må vi ikke, men du verden så flinke vi ofte er til det.
      Vi kan jo ja rett på hvert vårt vis, for vi ser jo ting fra hver vår side.
      Som å se på en mynt. Vi ser begge en 20 kroning, men det som vises på den sida jeg ser, er noe annet enn det du ser.
      Da går det fint å være enige om å være uenig, for svaret blir det samme ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg