Magic- mirror my ass

 

En smule lei dette synet om dagen. 
Føler jeg står foran dette speilet og denne vasken rimelig mye om dagen. Pusser kanskje ikke tennene hele tida, men hendene får “kjørt seg” hva vasking angår….Tusen ganger om dagen sikkert.  Og når de ikke er opptatt med å vaske seg, så sitter de og knatrer på pc-en. MYE på jobb, og litt på fritida. Kjenner det i armene.

Og kjenner jeg er dritt -lei det speilet på badet altså..Og den såpa…og de håndklærne…Og i det hele tatt å stå der å vaske seg…

 

 

Det er mandag.
Moll-mandag…?
Monster-mandag..?

 

 

 

#mandag

6 kommentarer
    1. Hmmm – jeg blir også helt sprø av all den vaskinga…. knurr……. hadde vært på jobb en time til morran – sprita alt en gang, og vaska henda 5 ganger allerede da! Jeg tørker snart inn, hihi….. 🙂

    2. Her er det visst litt så som så med håndvaskinga, men prøver å huske på å vaske de før jeg spiser. Jeg har også en flaske Antibac i bilen som jeg bruker etter å ha vært innom butikker, om de ikke har det da. Matbutikkene pleier å være bra utstyrt med sånt.

    3. Hei du! Nei, dette er ikke enkelt, men vi vender oss vel til deg etter hvert, tror jeg. Sola skinner der ute, men det er iskaldt. Mannen vasker terrassen og det er en så iskald vind at jeg er redd det blir is både her og der. Sender deg en varm klem på mandagen!

    4. god morgen,da anbefaler eg att du tar en tur ut og kjøper en ny såpe,kjøp et par nye spreke hånduker,pynt litt på bade ditt ,gjerne med noe festlig,det gjelder å skape hygge rundt seg som får opp humøret :=) håper dagen blir bra.Pc jeg hvet du har en difuser,håper du har noen gode oljer også ,sett den på og spre litt golukt ,det finnes oljer som løfter humøret også,snakk med Kjersti så får du det så mye bedre :=) klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg