Makan! Så fort tida går

 

Synes det virker som i går! Kjennes som bare en liten dag siden vi sto her og sang bursdagsangen for en som mange her inne kjenner. Men jammen er det et år siden altså. Så hvem er det NÅ som har bursdag??

Jo…det er HELGE vel!!

Helge, en av mine bloggløse bloggvenner.  Ja, du kjenner vel han?

Han er en likandes kar, som har blogget i mange år, dog uten egen blogg. Men det spiller da ingen rolle. Når man liker å skrive, og liker å ha kontakt med folk på blogg, så ER man blogger uansett. Og Helge deltar i det som skjer,om det er konkurranser, karneval, eller som her på  bildet: i en av Froggekonkurransene mine på bloggen…

 

Han er ofte inne og kommenterer hos forskjellige bloggere, og har alltid gjennomtenkte og fine kommentarer med en lun humor. Så det er etter hvert ganske mange som kjenner Helge.

 

Helge er stadig på farten, med sykkel, til fots eller med kollektiv transport, både hit og dit og er med på aktiviteter. Han er både kulturell og sosial, og finner på ting som gjør hverdagen litt rikere. Spesielt er han glad i turer i marka, og bader i tjern til alle årets tider…Vel…kanskje ikke på vinteren da…

 

 

Men han er ute og farter da også, til fots eller på ski, og noen ganger med pølser i sekken som han steker på bålet. Så før han fyker ut i skogen for å spise pølser, eller kanskje har bursdagsbesøk, så håper jeg han rekker å høre oss synge bursdagsangen igjen:

 

“Gratulerer med da`n ..Gratulerer med da`n, Gratulerer til Heeelge.. gratulerer med da`n!!

 

Ja -Helge! Gratulerer så masse med dagen til deg i år igjen.

Kos deg på dagen din 🙂 Håper den blir som du vil!

Her er det litt gjenbruk og litt nytt, og jammen meg har du bursdag på 7. året på MIN blogg…så da BLIR det gjenbruk som du vet. 🙂

 

Håper du får en kjempefin dag 🙂

 

 

 

Kjenner du Helge?

 

#bursdag #bursdagsinnlegg #gratulasjoner

11 kommentarer
    1. Tusen takk til alle som gratulerte meg her og på FB. Dagen har vært grei nok den men det ble ikke noe skitur i kveld. Nå er det snart kvelden her. Ha en fin kveld.

    2. Gratulerer så mye til Helge , enig i det du skriver her..han er sympatisk og legger igjen hyggelige kommentarer 🙂 Hipp hipp hurra og fin dag til både deg og bursdagsbarnet :)) Klem <3

    3. Tusen tusen takk. Dagen blir fin den men nå må jeg fare. Skal rekke mange ting i dag så jeg kommer innom seinere i dag. Gikk 7 km på ski i går og det var deilig. Mulig jeg gjør det samme i kveld. Men nå ringer det folk her så nå drar jeg ut i dagen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg