Mammaen til lille Supermann

 

I morgen blir det treff med Mammaen til Lille Supermann, og en annen venninne. 

Ja, du husker vel Mammaen til Lille Supermann? Hun jeg reiste til Kristiansand med i sommer. Vi koser oss veldig sammen. Alltid!  Veldig avslappende. Veldig morsomt. Veldig energigivende. Noen ganger drar jeg til henne på landet, og ligger over. Noen ganger drar vi på venninne-turer og koser rumpa av oss

 

 

Noen ganger kommer hun og baker pepperkaker midt i juleoppkjøringa med Salt og Pepper. 

 

 

 

 

Jeg er glad jeg har så gode venner. De beste <3
Jeg burde sette av mye mer tid i hverdagen egentlig til å være sammen, fordi det fyller meg opp med en energi jeg ikke får på andre måter. 

Men nå er det snart vår igjen, nå blir dagene lengre og man finner tid til det som man vanligvis ikke rekker.

 

Jeg gleder meg! 
Både til i morgen, og til årstiden med alle timene <3

 

 

 

#vennskap #treff 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg