Man spiser ikke is ute i PLASKREGN..

 

Høst-sol er også sol..

Når sola dukker opp spiller det egentlig ingen rolle hva årstiden heter. Sol er sol, og bare LYSET gjør noe med oss. Jeg fikk i alle fall en ekstra liten “boost” til hjerne der jeg ruslet hjemover fra jobb i dag. Ikke sånn KNALL-varmt, men det synes jeg egentlig er helt greit. Men liker lyset, og man kjenner liksom at man LEVER på en litt annen måte.

 

 

Tok til og med litt fargerik topp i dag. Jeg er jo kjent for å bruke mye farger, men i de siste dagene når jeg har vært syk, sutrete og “trumpete” så har ikke farger fristet overhode. Men i dag så jeg det var sol, og jeg tenkte: “Nå tar du deg sammen! Du kan gå med farger selv om du har vondt. Det blir ikke noe BEDRE av å traske rundt med kun svart…”

Og jammen hjelper det litt det også. Sol og fargerike klær løfter humøret.

 

 

Og en IS så klart!
Men man spiser jo ikke is ute i PLASKREGNET, så det måtte jo sol til for DET også 😉

 

 

 

Har du spist is i dag?

 

 

#sol #glede #is

17 kommentarer

Siste innlegg