Mandag igjen – heldigvis..

 

Ja..ikke det at jeg ELSKER mandager akkurat… Men tenk hvis hele uka gikk, og søndagen hadde til og med foregått på vanlig måte, og så våknet vi og såvar det plutselig ikke mandag! Hva da? Da tenker jeg vi hadde blitt overrasket, og hele verden hadde blitt ganske så kaotisk. Hvis vi våknet etter en velgjort søndag, og så var det plutselig ONSDAG? Hadde vi sovet over to dager? Kollektiv forsovelse? Eller var det noe annet som hadde sneket seg inn og forstyrret verdens-rytmen?

 

 

Eller hva om det var bare jeg som ikke opplevde mandag, men alle andre. Det ville nok skapt stor fortvilelse hos meg, og gjort meg ganske redd…

 

 

 

Men neida….det er mandag. For oss alle. Og heldigvis. Vi kan sette i gang med alle våre vanlige mandags-sysler. Min mandag er aldri “vanlig”, men den er nå tross alt en mandag 😉

 

 

Sånn! Har du våknet nå? Og fått med deg at det er mandag? Ha-ha. 
Ønsker deg en strålende mandag faktisk!! 🙂 

 

 

 

 

#mandag #hverdag #filosofering 

10 kommentarer
    1. Jeg har aldri hatt noe imot mandager. Men nå spiller det ikke så stor rolle. 😊 Husker ikke hva jeg skrev forrige gang i den «Fremsnakke seg selv» du hadde. Det er jo lenge siden. Skal prøve å finne på noe ☺️

    2. Ja, det er godt vi har mandager ellers så hadde årene gått enda fortere enn de allerede gjør, hehe. 😉 Kos deg med mandagen og ha en fin ettermiddag/kveld! 🙂

    3. Så fin du er! Har virkelig sansen for måten du kler deg på. 🙂 Jepp, vet det er mandag. Og har rukket en tur med Jonas før regnet skal starte – igjen! Håper de tar feil. God MANDAG til deg.

    4. Mandager er litt uglesett. “Mandags-biler” er ikke bra biler. “Blåmandag” “Striskjorta og havrelefsa” er begrep de fleste har hørt. Mandag betyr også ny begynnelse. Ny arbeidsuke med blanke ark! Kos deg med sprell og alvor i mandagen!💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg