Manipulerende småtroll?

Er det det de er, sånn innerst inne?
Eller er de bare helt søte, uskyldige små, som faktisk ikke er klar over sin sjarm. At “overtalelsesevnen” deres er helt ubevisst?

Hm…ikke godt å si…

I alle fall: Her er vi klare til å dra på tur snart. 
Jeg fikk beskjed om å pakke litt “smått” av søsters. Altså ingen digre kofferter. Bilen til søsters takler bedre små kolli, og plassere her og der. 

 

Det hadde Salt og Pepper fått med seg…

Jeg hadde ikke tenkt at de skulle være med på tur denne gangen. Av og til er det godt å reise alene også for en Frodith. Jeg hadde ikke akkurat sagt det høyt, men tenkte at jeg bare kunne liste meg ut i dag, uten å si så mye. Og at de bare ble igjen her. Hr Frodith er jo hjemme, så det er jo ikke sånn at jeg lar de være ALENE heller!! 

Men det er rart hvor mye sånne småtroll får med seg…. 
INGENTING unnslipper deres spissede ører… Så da jeg våknet i dag tidlig sto de allerede klare ved døra. Ferdig pakket og alt. I små sekker. 

 

 

Jeg prøvde meg med at det kanskje var like greit at de var hjemme denne gangen…
Men da satte de disse øynene i meg!

 

 

Og hvem er det som ikke lar seg overtale av SÅNNE ØYNE liksom??!

 

 

Ikke meg i alle fall!!

 

 

Så da drar vi da…Alle 3!
Selv om de bruker “skitne triks” for å få viljen sin…

 

 

#reise

12 kommentarer

Siste innlegg