Mannevonde bjørner…

 

Denne herlige bamsen satt på Kistefos Museum i går. Tittelen var “Monsterbjørn” tror jeg. Han ser ikke så sinna ut egentlig,  mer lei seg. Men det kan være mye sinne i en trist “bjørn”…

 

 

 

Jeg er LITT sinna i dag selv, og kunne nok godt “satt meg på noen”. Jeg får ikke tilgang til kontrollpanelet på bloggen, fra pc-en. Får melding om at ikke siden eksisterer. Merkelig. For jeg FÅR tilgang på mobil og nettbrett.  Og gudskjelov for det. Man blir jo mannevond og i “slagbjørnhumør” av å ikke få tilgang på bloggen når man vil!! Det er noe alle vet…

Så…får bare håpe at blogg.no kan gjøre noe med det, ELLER at det “går over” av seg selv. Det hender det også … Så blogger jeg fra nettbrettet så lenge.

 

I mens skal jeg strikke, gå tur og pusle med mer bilder. Været er godt, og det finnes viktigere ting enn blogg, selv om den er “snabla” god å ha innimellom 😉

 

 

 

#sinna #bjørn #kunst #bloggtrøbbel

12 kommentarer
    1. Ahhh.. Jeg går nesten ut av mitt gode skinn når det skjer sånne tekniske svikt. For min del, har den hersens analytics-greia skapt nok frustrasjon for både dette livet og det neste (haha)

      1. Jeg har sluttet med analytics jeg. Etter jeg ble overført til nye blogg.no har jeg ikke hatt statistikk inne på bloggen. Jeg ser om jeg er inne på blogglisten, men aner ellers ingenting om antall lesere osv.. Fikk litt for mye oppheng på det på forrige bloggen. Deilig å slippe forholde seg til det 🙂

      1. Ja, nå fikk jeg orden på dette. Det kom tilbake av seg selv. Så nå får jeg skrevet noen innlegg litt raskere også 🙂 Og snart skal jeg strikke litt 🙂 Strikker du noe nå? 🙂 God klem <3

    2. Hehe….Alt man kan lage kunst om 😀
      Og ja, skjønner veldig godt frustrasjonen din. Men godt du har tilgang noen steder. Håper det går over. Jeg har opplevd det noen ganger jeg også. Men da ventet jeg en halv dag, og så var alt på plass igjen. Det er lenge siden nå, så aner ikke om det kan være samme greia.
      Kos deg med de andre tingene i alle fall….godt vi har “flere ben” å stå på, vi bloggere 🙂
      Klemmer ♥

      1. Ikke sant? Jeg synes denne bjørnen her var helt herlig 😀 Nå har det ordnet seg her, av seg selv…Jeg sendte mail til support, de ba meg slette alle info-kapsler. Det tørte jeg ikke, pga redd info om alle steder forsvinner, og jeg glemmer passord etc… Så jeg gjorde ingenting, og ikke de heller. Og plutselig var de i orden. Og nesten BEDRE enn før 😀 Har du også nettbrett du blogger fra? 🙂 klemmer <3

        1. Så kjekt at det ordnet seg av seg selv 😀 Det er jo det jeg også har erfart de gangene det har skjedd meg.
          Jeg eier ikke nettbrett. Har noen ganger hatt lyst på, men tror likevel jeg vil foretrekke den bærbare pc’en 🙂
          Blogger aldri fra mobiltelefonen, og kommenterer sjelden fra mobiltelefonen. Foretrekker et tastatur hvor jeg kan skrive lett og ledig og fort, sånn som jeg er vant til det 🙂
          ♥♥

            1. Ja, det er når jeg har vært på reiser at jeg har ønsket meg nettbrett 🙂 Men har funnet ut at jeg får klare meg med det jeg har. Så da blir det ikke blogging hvis jeg er på reiser og ikke har PC med 🙂 Så er litt misunnelig der, men sånn er det jo 🙂 Bra du har nettbrettet…det er jo større enn mobilskjermen liksom 🙂

            2. Ja, når jeg har trådløst tastatur og den skjermen fra nettbrettet så føles det som en liten pc. Kan skrive touch på tastaturet, det er hovedsaken 🙂 Og får mer inntrykk av hvordan det blir. Liker å blogge fra tur, NÅR jeg er på tur. Og mye lettere i vekt enn å ta med pc-en 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg