Med fare for å bli “arrestert”…


Noen ganger kan jeg være skikkelig “gææærn”…

Med stor fare for å bli “overrasket” og “tatt på fersken” våger jeg meg på noen ulovligheter.. Ja…det er ikke så FRYKTELIG kriminelt da…

 

 

Det gjelder dette med å snike meg rundt og knipse bilder inne på gallerier.. 
Jeg har blitt tatt på fersken noen ganger og fått skikkelig kjeft!! Ikke skjønner jeg helt hvorfor egentlig, jeg er jo bare ute etter å lage litt reklame for kunstnere og galleriene. Ikke for å stjele ideer… Men jeg skjønner at jeg kan virke litt skummel på noen…

 

 

Galleriet som i dag fikk besøk av Snikende Frodith heter “Galleri Soon”. Mange artige figurer og fin kunst vi så der i dag. Noen fløy høyt…tjukke og gode…

 

 

Og noen fløy høyt og drev akrobatiske øvelser…

 

 

 

En kunstner som ofte har noe utstilt der er Rhino Larsen.

(Bildet av han er hentet/lånt her hos Vestby Avis-følg linken)

Jeg har skrevet om han før her på bloggen. Jeg elsker fargene hans og symbolbruken.

Hele 2. etasjen var full av hans bilder i dag 🙂 

 

 

 

 

 

 

Jeg kom meg heldigvis ut av Galleri Soon uten håndjern…
Og så håper jeg noen har fått lyst å kjøpe bildene hans, eller ta en tur på Galleri Soon. 🙂 

 

#kunst #rhinolarsen #gallerisoon

9 kommentarer

Siste innlegg