Med hode i kofferten

 

 

Klar for Riga, Latvia, om noen få strakser…
Eller…jeg har et helt lite døgn før jeg drar da, men JEG er klar NÅ!! 

Startet dagen med frokost og telefon med Lady August i god kombinasjon. Begge deler smakte godt <3 Ladyen sa jeg var veldig fin på det bildet over her, så jeg tenkte det fikk duge en dag til.
Resten av photoshooten finner du HER

Vasker klær og pakker. 4 kjoler, to bukser og et par t-skjorter og en shorts. Det bør vel holde for 4 netter? Skal jo shoppe også da… De HAR Desigual der ser det ut til…Og kofferten er ikke SÅ stor 😀

Ha en fin dag- snakkes senere <3

 

#tur #pakking #forberedelser

12 kommentarer
    1. Så moro å komme dit da! Junior og jeg går til frisør som kommer fra Latvia. 😊 Ønsker deg riktig god tur, og er spent på hva du shopper der! Her finnes det jo ikke en eneste fysisk Desigual-butikk, så skjønner du gleder til det! 😊 Kjøp en ekstra koffert der om nødvendig.😉

      1. Ja, hvis jeg trenger ekstra koffert kjøper jeg det 😀 He-he Nå har jeg bare liten, med inn på flyet. Bare små kjoler og litt annet. BLir plass i den. Men hvis jeg kjøper noe, IKKE plass… Må kjøpe ny koffert 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg