Med nesa i været finner man GULL. Eller små rare menn..

 

Du har vel fått med deg at jeg har vært på “mannejakt” før, ikke sant?
Disse små herlige mennene til Isaac Cordal, som er plassert rundt i hele byen. De er egentlig litt triste disse mennene. Grå og deprimerte. Ikke helt fornøyde med livet. Ser ut som en del av “rushen”, stresset, hverdags-kverna.

Men for meg er de altså GULL!! Jeg har jo prøvd å finne alle som er plassert ut. Har hatt et kart. Men noen av de har vært så og si UMULIGE å finne!! Noen har sikkert forsvunnet. Folk har tatt de med seg osv. Men her forrige helg fant jeg plutselig en jeg har lett skikkelig mye etter. En gate jeg har lett opp og ned flerfoldige ganger.

Det samme skjedde i dag. Det er oppgitt en adresse. Og figuren er virkelig ikke der!!! Men siden adressen er litt “rar” og er mer enn PLASS enn en gate, så så jeg bittelitt opp et annet sted enn oppgitt adresse. Også DER da!! Jeg går jo her HVER helg. På vei til trening. Men har aldri slått meg at den kunne være DER!! I dag var det akkurat som den vinket litt til meg: “Se opp da!”.

Og der var den!

 

Ser du den?

 

 

Enn nå da?

 

 

Stakkars grå liten hverdagstraver! Men jammen gjorde han meg glad 🙂

 

 

Hvis du vill kan du se noen andre små menn HER og HER 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg