På mannejakt!

 

Ja…det er ikke JUG en gang!
Jeg har vært på mannejakt i hele dag.. Så som du skjønner er jeg ikke “generelt” på mannejakt. Jeg er veldig fornøyd med Hr Frodith jeg, så han vil jeg ikke bytte ut 🙂

 

Neida, jeg har vært på jakt etter BITTESMÅ menn! I dag!
Noen av dem har du sett her på bloggen før. De er bittesmå kunstverk, laget av en mann som heter Isaac Cordal. Og de små kunstverkene er plassert på de rareste plasser i hele byen. De er av og til SUPER-vanskelige å få øye på, så de må “jaktes på”. Du snubler ikke over dem akkurat…

Jeg og søsters har vært oppover elva et godt stykke, og hun hadde oversikt over NOEN. Og jeg visste om andre. Så til sammen fikk vi noen nye begge to 😀 

Her er de:

 

 

1)

Ser du den ikke….?

 

 

Enn nå da??

 

 

2)

Han her gjemmer seg GANSKE godt!

 

 

Klemmer seg inntil veggen…

 

 

3)

Han her har jeg vist før. Står i svingen bort mot “BLÅ”

 

 

4)

Denne så du vel lett?

 

 

 

5)

Han her MÅ du vite om på forhånd i alle fall 😀

 

 

 

 

 

6)

Ser du denne?? Godt skjult blant mye annet morsomt..

 

 

Men her er´n!

 

 

7)

Det var noen ungdommer som ble litt nysgjerrige og begynte å se OPP også 😉

 

 

 

 

Det er 20 stykker i hele byen. Det gjelder å finne et skikkelig kart, og jakte på andre steder i byen også 😉
Mannejakten ga uttelling i alle fall…

 

#mannejakt

 

 

12 kommentarer
    1. Så kult..kan ikke huske å ha sett noen slike på bloggen din før jeg..og ikke sett dem “live”heller.. Kreative folk som lager sånt da.. og bildene her var fine også.. <3

    2. Så moro, – enda mer gøy enn stolpejakt, for disse var ikke enkle å få øye på! Greit å ha et kart. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg