Med skyggene bak seg..

 

“Snur du ansiktet mot solen, får du skyggene bak deg”. (Maori-ordtak)

 

 

Jeg elsker dette ordtaket. Synes det sier alt, både bokstavelig og i overført betydning. Og jeg liker derfor å lage sånne skygger. 
Denne skyggen er litt LUR, og jeg har laget sånne tidligere. Når det meste av meg forsvinner på bildet, og bare vises i skyggen, så får det en litt morsom effekt. Synes du ikke? 😀

 

 

Oppover bakkene bar det, til jeg traff Karidansen. Vi fikk gjort mye i dag. Fotoshoot, skravling, trim, soling og masse luft. VI gikk 1 mil 🙂 

 

 

Masse herlig sol. HELT varmt var det ikke ennå. Men absolutt mer en varmt nok. Jeg måtte av med anorakken flere ganger 🙂 

 

Fine Karidansen <3

 

 

Jeg fikk kommet i gang LITT med skygge-foto i dag, men ikke sånn for alvor. For når jeg setter i gang for alvor, da VET du det 😀

 

 

 

Har du hatt en bra dag? 

 

 

 

#tur #trim #sol #vår

 

14 kommentarer

Siste innlegg