Med sola på innsida

 

 

Jeg kjenner meg skikkelig i godlune om dagen. Det er ikke akkurat VÅR helt ennå..På utsida.. Det har snødd i flere dager, og nå siler regnet ned…Men inni meg skinner sola.

 

 

Jeg er tankefull, med hodet fullt av planer. Gode planer. Jeg er sliten, men harmonisk og glad.

 

 

Jeg gleder meg til å kunne gå utadørs for å ta bilder.  Til å kunne slenge meg fra tre til tre, med fargerike kjoler, og kjenne sola varme opp en vinter-preget kropp. Men foreløpig nøyer jeg meg med å ta noen selfier innadørs, med sommerlige topper, og sommerfugler i magen..

 

 

 

Har du det bra om dagen?

Har våren satt seg preg på deg ennå?

 

#glede #vår

 

9 kommentarer
    1. Godt å lese at du har det så bra om dagen. Har det bra jeg også, og prøver å ikke la andre dra meg med ned igjen 😉 Det er jo bare opp til meg 😃 God helg!

    2. Først, best med sola på innsiden selv om vi liker den på utsiden også. Det var jo litt vår her, var.. Og kommer nok igjen, men det er sol allikevel da 😉

    3. Nå håper jeg at vi slipper mer snø. Når man har sett den første hestehoven og det begynner å komme litt grønne knopper på noen busker og trær, da er det på tide å ta i mot våren. De som nå vil ha snø får dra på fjellet!
      Fine innebilder av deg <3

    4. Til tross for snøværet, så klarte de fine dagene i forveien å snike seg inn under huden… Litt vårmodus ligger å lurer klar til å springe ut. Bortsett fra de to vonde tærne, så syntes jeg egentlig at livet er veldig bra om dagen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg