“Medaljens” bakside…?

 

Moro med photo-shoot med Karidansen! Alltid!  Og i går var vi ekstra lattermilde. 😀

 

 

Vi tuller og fjaser en del, men jobber på for å få bra bilder. Og vi kan føle oss ganske så flotte innimellom, hvis vinkelen er rett, lyset er riktig og “god-siden” er vendt mot linsa…

 

 

 

 

Vel…det  var det da… 

 

Noen ganger får man “medaljens bakside” også… 
Ikke “rent gull” dette…

 

Men moro er det 😉

 


I dag er jeg ganske planløs, litt deilig det også.

 

Har du noen planer for søndagen?

 

 

 

#foto #fotoshoot 

22 kommentarer
    1. Medaljens bakside du liksom 😀 Jeg har ikke turd å prøve meg på sånn fjernutløser en gang. Men egentlig så hadde jeg hatt mer lyst å hengt oppe i et tre og overhørt hele seansen deres 😀 Det måtte vært en opplevelse 😀

    2. Planer…. huff. Det er så godt med dager helt uten planer…Så i dag har jeg en dag med bare en god plan. Eldste Sønn kommer på taco til kvelds.

    3. Så mye kjekt i godværet 🙂 Det er jammen godt at dere to kommer sammen titt og ofte, for det blir mange sprell og flotte bilder av det. Og ærlige er dere….som serverer bilder av medaljens bakside også 😉
      Kos deg masse og nyt herlige feriedager. Her er ikke en eneste plan. Og sånn har jeg hatt det hele påsken. Planer har vært så og si fraværende. For dagene før var fylt med litt for mange planer.
      Så da slapper jeg godt av, når jeg kan være impulsiv og gjøre det som helsa sier når dagen kommer 🙂
      Klem ♥

      1. Hei Mariann 🙂 Ja, i går var vi skikkelig lattermilde faktisk. Av og til må jeg bare gapskratte, Kari sier ting på så morsom måte 😀

    4. En rolig søndag rydda litt i skapet på sovrom og hang alle slipsene mine på en kleshenger og alle beltene i ei hylle. Så at jeg har flere belter som mangler spenne så det må fikses på. Alt er stille ute – en dag uten stress. Fine bilder og koselig at dere fortsatt har kontakt etter så mange år. Ha en fin dag.

      1. Ja, gøy å ha bli kjent på bloggen og så ha masse kontakt som venner etterpå 🙂 Det er jo litt lett siden hun bor i byen her nå 🙂 Litt rydding må til av og til, men jeg gjør INGENTING sånn denne påsken. Synes jeg fortjente HELT fri. Jeg kom på hvorfor jeg var så sliten før påske. Jeg hadde på en måte ikke juleferie, for jeg var syk hele ferien, fikk aldri hentet meg inn .. Denne påsken har rettet på mye 🙂 Ha en fin dag 🙂

      1. Ja, det er godt å ikke skulle noenting også 🙂 Jeg har egentlig gjort bare to SKIKKELIG planlagte ting denne påsken, resten dasset rundt 😀 Deilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg