Medisin i pelsdrakt…

 

Høres kanskje ikke noe særlig ut?

Hår i halsen og greier…. Men jeg skal love deg at to pelskledde småttinger med kanskje litt “slækk” puls…kan sette fyr i en litt “survete”, corona-sliten og skjermlei Frodith-hjerne i alle fall.. 

Da jeg våknet i går, med skallebank IGJEN, syntes jeg fryktelig synd på meg selv. Verden var liksom ikke SÅ festlig, uten skallebank en gang… 

Men siden jeg vet det ikke hjelper å gå ned i kjelleren, tok jeg meg et par Paracet og ristet av meg surskapen,

 

Startet dagen med å ringe sjefen. Ja, dette er jo ikke sjefen, men MEG… Tenkte hun ville bli glad for å se en “oppspilt” og utkledd Frodith kl 9 på mårran, og å høre mine elleville planer for Salt og Pepper. Og det ble hun så klart. 

 

 

Siden laget jeg en liten “scene” og Salt og Pepper fikk herje fritt og uhemma i et par timer. 

 

 

 

 

De er SÅÅÅ fornøyd når de får så mye oppmerksomhet. Og det VET det kommer mer. Dette skal så klart brukes til undervisningsmateriell. For Salt og Pepper spiller det ingen rolle hvordan oppmerksomheten kommer, bare den KOMMER… 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg glemmer tid og sted når jeg holder på. Pynter, fjaser, tenker ut rare saker.. Nei…bedre medisin finnes ikke mot en LITT “sutrete” og corona-sliten kropp 🙂 

 

 

#tøydyr 

 

22 kommentarer
    1. God morgen !

      Hehehehe ja her er det mye morro som skjer 😀 Fargerike og herlige bilder av salt og pepper 😀

      God bedring og lag deg en fin lørdag <3 Her er det arbeidshelg 🙂

      1. Jeg trengte en lekedag og litt mindre skjerm, og når det er faktisk perfekt for å gjøre en god jobb så er det jo bare LYKKE egentlig 🙂 Lykke til på jobb <3

    2. God morgen og håper du ble frisk! De er full av glede disse to her altså! Bra med utstyr har dem så skjønner dem er glade! Til og med strikketøy på lur…Bra du har hyggelig selskap…Blir bra da vet du….Lykke for deg og dem og oss…Klem..

      1. Var ikke SYK, bare hodepine og det er jo daglig, og litt “lei”. Men fikk en boost av dette, og blir bra greier til småttisene på jobb 🙂 klemmer <3

    3. Så mye fint tilbehør de har fått, – da kan de brukes til mye forskjellig! 🙂 Her er junior i ventekarantene og klassen har hatt hjemmeskole denne uka, – begynner å komme tett på denne coronaen her også! Skallebank/migrene er noe fæle greier, – håper du er kvitt det nå og at det holder seg unna imorgen og videre framover! God helg! 🙂

    4. Tror jammen jeg skulle hatt meg en salt og pepper jeg også… for nå er det heftig…… jaja, den ordner seg vel! Godeste klemmer til fine du <3

      1. Tøydyr er bra for det mentale 😀 Du burde få tak i noen 🙂 Ja, heftig, og har vært en stund. Men det går vel bra til slutt 🙂 Klemmer <3

    5. Sjefen måtte vel bli i godt humør av en Frodith i lillatoner ..kledelig var det <3 Supert med salt og pepper..muntrer opp både på blogg og er nok et flott bidrag i undervisning…og sååå bra at du koser deg med å kle dem opp..vet jo at du liker slikt pusleri godt 🙂 Har du fortsatt vondt i hodet får du ha god bedring..og god helg 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg