Middag i sirkus-manesjen…

 

Med lukten av sagmugg og elefanter inntok vi middag i går, Kjersti og jeg… Eller det er ikke HELT sant..Men lukten av pop-corn er i alle fall sant.

Vi spiste nemlig på Pincho Nation i går, og der får man nemlig pop-corn som ventemat, av sirkus-direktøren som viser deg til bordet 😀

 

 

Stedet var fullt av sirkus-effekter! Masse gøy å se på mens man ventet på å få bord, og mens man ventet på maten..

 

 

 

 

 

 

Sirkusdirektøren kom og viste oss hvor vi skulle vente, og siden vi hadde bestilt på forhånd tok det ikke lange tiden før vi satt plassert ved bordet.

 

 

 

 

Vi spiste pop-corn, mens vi så igjennom menyen på mobilen til Kjersti. Det er nemlig en APP- restaurant. Det betyr at vi ser menyen på mobilen, og så bestiller vi alt der. Når maten er ferdig, får vi beskjed på mobilen, og går og henter den selv 🙂

 

 

Det var SÅ mye godt. Jeg bestilte kylling med fantastisk god smak. Jeg bestilte også vår-ruller, villsvin-kjøtt med sviske-chutney i chilli og søtpotet-fries med chilli-bernaise. Det var SÅ Godt!! Man måtte bestille mange retter, fordi alt var så smått. 4 retter var passe til oss.

 

 

Til og med bestikket var smått 🙂

 

 

Det var jammen meg en veldig artig opplevelse, og en VIRKELIG smakfull en!! Så mye gode smaker er det lenge siden jeg har kjent. Og på en GOD måte. Jeg er jo litt “feig” med ny mat, men dette var veldig i min gate, selv om det var uvante smaker.

 

 

 

 

 

 

 

Kjersti var innom doen for å filme litt av opplevelsene der. Så her får du en liten smakebit på det også 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Restauranten anbefales på det varmeste!

 

 

#restaurant #mat #sirkus

7 kommentarer
    1. Du gode min for et sted. Jeg ser dere for meg der dere sjonglerer ringer og kjører enhjuling eller? Aldri hørt om dette stedet, men det var jammen artig. Nyt dagen! Klem 🙂

    2. heheheheh den restauranten har jeg også vært på 😀 Artig vri synes jeg. Og å besøke toalettet MÅ man gjøre der 😀 klem

    3. Akkurat 😀 Kjempebra 😀 Denne kjeden er veldig på hugget i Sverige. 😀 Prøvde å tipse den når du var i Karlstad. 😀 Helt spesiell og artig 😀 Var innom der i Luleå i sommer også faktisk 😀 `Artig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg