Milano neste!!!

 

Ha-ha…Neida..

Men jeg HAR sendt søknad om å få “bli ny” med bladet Kamille. Etter å ha klart å lime inn mailadressen deres med skjelvende hender i går kveld, og etter å ha tøffet meg opp litt i dag så sendte jeg en mail. Fikk et lite spark i rumpa når Karidansen hadde gjort det også, og når Annebe sa jeg MÅTTE.

Jeg hadde så klart ingen planer om de tre første bildene du så på bloggen i dag tidlig. De får jeg sende når jeg søker jobb som svane ved Operaen, eller når jeg vil være med i en skrekkfilm..
Men jeg sendte det som kommer først her nå. Jeg vet at de ønsker seriøse bilder, og de skal jo få et inntrykk av hva jeg ser ut som til vanlig. Så de kan danne seg et bilde av hva DE vil gjøre. Så jeg sendte faktisk 4 bilder. To i helfigur, og to så de ser ansiktet mitt litt mer nærme og fra litt forskjellige vinkler. 

Dette er bildene jeg sendte: 

 

 

 

 

 

 

 

Følte meg litt vill og gal da jeg hadde gjort det.

Så gjenstår det å se da, om jeg får bli med.. Bare å vente og se. Hvis ikke fortsetter jeg nok på min lille private “catwalk” her inne 😉

 

#mote #moteblad #modell #

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg