Mimring er ikke bare for gamle folk!

 

For jeg er nemlig ikke gammel!! Bare ung-folen egentlig 😁 Men jeg har mimret litt i dag. Vært på hjemlige trakter. Stedet der jeg vokste opp.

Husker toget til Oslo fra Vestby tok nesten 1 time da vi begynte å få lov til å dra til Oslo. Veien har blitt kortere…eller i det minste FORTERE… Tok 25 minutter i dag.

Var og stelte på graven til mamma og pappa. På veien til kirken er noen flotte malerier.

 

 

 

 

 

 

 

 

En passelig gåtur fra toget til kirken. LITT trim.

 

 

 

Her ble jeg konfirmert 🙂 Ja, jeg ble konfirmert i kirken.

 

 

Etter å ha gjort det fint på graven gikk jeg innom Storsenteret. Sånt hadde vi jo ikke der når jeg vokste opp. Da MÅTTE vi den timen til byen Oslo for å få kjøpt oss noe og gått på kafe 😁

 

 

 

 

Nå går turen snart mot Oslo igjen, men jammen var det fint å mimre litt 🙂

 

 

 

6 kommentarer
    1. Både koselig og vemodig med en slik mimretur ♥️ Vi stoppet ved McDonalds på Vestby på vei både til og fra Hvaler i sommer, men ellers har jeg knapt vært på de kanter. 🥰

      1. Mest koselig 🙂 Vestby er liksom et sted få drar til 😀 Men nå er det litt oftere folk der, pga Outlet. Ganske kjent, og mye billig der.

      1. Nei, få folk drar til Vestby uten særlig grunn. Men de har Outlet, heter faktisk Oslo Outlet. Mye billig merke-varer. Sportssaker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg