Min egen medbrakte regnbue…

For meg betyr farger glede. Nesten alle farger løfter dagen min et hakk. Jeg har ikke et hus fullt av fargerikt interiør, eller bor i et rosa “kråkeslott” med fargerike vimpler vaiende i hagen. Neida…jeg bor jo midt i byen, og selv om gaten vår har en del fargerike bygårder, så er vår rimelig kjedelig og traust. Interiør bryr jeg meg lite om, så det er ikke akkurat et fyrverkeri innadørs heller.

Men klær er, som du vet, noe jeg bryr meg om. Og her krydrer jeg dagene mine med alle slags farger. Klær er jo noe vi omgir oss med stort sett hele dagen, så da valser jeg rundt påkledd min egen lille regnbue stort sett hver dag. Sånt gir nemlig energi. Medbrakt regnbue.

Jeg fikk kjøpt noen topper i Tønsberg som skal bli fine å ha framover: 

 

 

 

En litt pyntet og fin topp, med små detaljer på armene og i mønsteret i seg selv. Gulgrønn og i “plysj”/fløyelsaktig-stoff. 

 

 

 

 

 

Og to topper til å ha inni en buksedress jeg har. Grønn og rosa. Ja, den er rosa. Dårlig innelys.

 

 

Det var skikkelig mye salg, så de 3 toppene kostet bare 350 kr til sammen. 

 

 

8 kommentarer
    1. Farger er skikkelig gledesspreder, jeg bare elsker farger, selv om jeg må innrømme at jeg nok har blitt kjedeligere med årene. Det handler nok om at jeg kjøper lite klær.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg