Min egen venn

 

 

Viktig å være sin egen venn. Trives med den man er. Kose seg i eget selskap.
For i perioder er det jo seg selv man omgås mest.

Det er så klart veldig godt å ha kjæresten min, familie og venner. De gjør livet mitt rikere. Og det er godt å ha mennesker rundt seg, som man er glad i. 

Men når alt kommer til alt så er den du har “hengende rund øra” hele dagen (deg selv 😀 ) den du må stole mest på. Derfor er det jo rimelig viktig at man trives med seg selv 🙂

 

 

Jeg har hatt mye innetid siste uken. Helt nødvendig fordi jeg har vært syk. 
Når jeg ble litt bedre har det likevel vært veldig greit å bare pusle litt rundt her hjemme. Hr Frodith og meg. Det har vært godt. 
Mange timer på sofaen, uten at jeg har kjedet meg nevneverdig. 
I dag pyntet jeg meg bittelitt, selv om jeg bare skulle en liten tur på butikken. Ganske kvalm pga medisinene, men jeg følte meg litt bedre når jeg ikke ser ut som et takras. 

Til uka skal jeg ut i verden igjen 🙂

 

15 kommentarer

Siste innlegg