Min verste uvane…

 

Denne har jeg unngått i flere dager…Jeg har vurdert sterkt å SLUTTE hele challengen jeg begynte på, på grunn av denne.

Ikke fordi jeg er flau over å legge ut en uvane, eller noe negativt. Mer fordi jeg selv ikke mener jeg har noen uvaner! Og hvor oppblåst er ikke DET liksom?? Er min største uvane kanskje å gå rundt å innbille meg at jeg ikke HAR noen uvane? Er min største uvane å være en oppblåst blei?? 😀

 

Det er mulig jeg har noe som folk irriterer seg over. Men da har jeg i så tilfelle ikke fått særlig beskjeder om det. ELLER det er mulig at jeg er så fjern når folk gir tilbakemeldinger om mine uvaner, at jeg bare ikke har notert meg dem….
Jeg tenker at hvis man ikke har noen vaner eller uvaner som går skikkelig utover folk, så kan det da ikke være så farlig??

Hvis man lar folk sitte å vente på en, man bommer penger stadig vekk, man røyker folk i ansiktet, man biter negler og spytter på gulvet til folk…eller noe i den duren, så snakker man om ting som går utover andre. Jeg GJØR ikke sånt..Og om det bare er noe småtterier som ikke går utover andre, så nekter jeg å kalle det en uvane 😉

 

At jeg ikke har VIPS, at jeg har kodebrikke i stedet for koder på mobil…sånne ting…Nekter å kalle det en uvane. SÅ DET SÅ!! Så altså :
Min verste uvane? Å være en oppblåst blei! Hehe..

 

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

 

 

#uvane #vane #oppblåst

16 kommentarer
      1. Pøh, det har du sikkert ikke. Uvaner, for HVEM? Hvis det er noe man gjør litt om igjen, så VIL man det vel da 😀 Og da bør det vel ikke nødvendigvis kalles uvane? 😀 Sikker på bare en fin vane du har 🙂 Hi-hi

    1. har sikkert mange uvaner i andres øyne hva vet eg, men er mitt liv og eg vil heller være lykkelig enn å please alle andre. Så lenge eg er snll og grei og oppfører meg og har folkeskikk og bryr meg om folk og dyr og miljøet osv så tenker eg at mine uvaner og vaner og mitt liv er mitt eget, Eg gjør mitt beste for en være den ebste versjone av megselv og ser ikkje noe stort behov for å endre så himla mye. Brukt for mye av livet til å være snill pike og tekkes alle andre, gidd ikkje mer 🙂 <3 og du er ikkje en oppblåst blei <3

      1. Da er vi veldig enige. Hvis det er noe vi gjør igjen og igjen, kan man kalle det en vane, og ikke noe negativt nødvendigvis. Og hvis det er noe man gjør som virkelig “skader” andre, så hadde man vel hørt det. Så lenge vi gjør så godt vi kan så er det bra nok 🙂 KLemmer <3

      1. Hvis du liker å være oppe litt sent, så gjør det vel ikke noe? 🙂 Å komme for sent til avtaler kan jo være litt slitsomt for andre. Hvis det er folk som alltid er sene av mine venner, så går jeg bare hjem om jeg ikke gidder å vente på dem. 😀

    2. Jeg har mange uvaner. Det betyr ikke dermed at det går utover andre. Det er vel helst jeg selv som får lide av mine egne uvaner 🙂 Og en oppblåst blei er du såvisst ikke. Du er en positiv tenker, og det høres MYE bedre ut 😀

    3. Din eneste vane er ikke å ha uvaner 😀 Så enkelt er det 🙂 Ingen bør ha ambisjon om å ha alt av duppeditter og eller å kunne alt ,,, det man trenger lærer man.. ferdig med det 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg