Mine 5 yndlings-vesker..kremt..

 

Det er når det kommer SÅNNE oppgaver jeg skjønner at jeg er en egen “rase”. At jeg ikke er spesielt verken kvinnelig eller jentete eller noe LIKNENDE en gang..

 

 

Jeg tror IKKE det har noe med alderen å gjøre, for jeg vet om flere på min alder som går rundt og har i ALLE FALL 5 vesker! Og folk i generasjonen over min også. For før i tida da hadde man HVERT FALL vesker i fleng. 

Og de som vokser opp NÅ har også mengder av GUCCHI og PRADA og alskens snadder. De har skikkelig problemer med å klare å velge seg ut en veske når de skal gå ut døra liksom!!! Ja..jøss!!

 

Det er her det med å være egen rase kommer inn…. 
Jeg har EN veske… Aldri mer enn EN veske av gangen. Den har jeg til den er ødelagt og utslitt. Da er det tid for en ny.

Jeg har en forkjærlighet for stoffvesker. Og de siste årene har jeg hatt vesker fra “Veskeklatten”. Tidligere blogger Lisbeth har vært veske-leverandøren min 😉 To uglevesker har jeg kjøpt.

Her er en av dem. Ødelagt for lengst… Elsket i hjel 😀

 

 

Og her er den sommerfuglvesken jeg fikk av Kjersti til bursdagen min. Den kommer også fra Lisbeth og Veskeklatten. Den får leve til jeg finner en ny jeg liker.

 

 

Har du mange  vesker??

 

Vel…NOE klarer jeg da å svare på disse oppgavene nedover 😉 Nummer 29 vil jeg gjerne ha hjelp med.
Kan du hjelpe meg?

 

 

Dag 1- Ditt siste innkjøp
Dag 2- 10 fakta ingen vet om meg
Dag 3- Noe eller noen du savner
Dag 4- Dine 3 yndlings-sanger akkurat nå
Dag 5- En sang som får deg til å gråte
Dag 6- En ting du aldri kommer til å gjøre
Dag 7 – Favorittmaten din

Dag 8 – Et tre år gammelt bilde av deg
Dag 9 – Smykkene dine
Dag 10 – Ett bilde av deg selv, tatt i dag
Dag 11 – Ett bilde av håndskriften din
Dag 12 – Mobilen din
Dag 13 – 5 ting du ønsker deg
Dag 14 – Noe du er redd for
Dag 15 – Rommet ditt
Dag 16 – En sang du er skikkelig lei av
Dag 17 – 10 personer/gjenstander du ville hatt med deg på en øde øy
Dag 18 – Ett bilde av deg selv som barn
Dag 19 – Innholdet i vesken din

Dag 20 – Parfymen du bruker
Dag 21 – Din verste uvane
Dag 22 – Dine 5 yndlings-vesker
Dag 23 – Nattbordet ditt.
Dag 24 – Ett bilde av deg med en gang du har våknet.
Dag 25 – Noe du gleder deg til
Dag 26 – Favorittproduktet ditt akkurat nå.
Dag 27 – En sang som beskriver hvordan du føler deg i dag.
Dag 28 – En vits/sketsj du syns er morsom.
Dag 29 – En kjendis du ligner på.
Dag 30 – Den rareste tingen du har.

 

#vesker #utfordring #veskeklatten #

14 kommentarer
    1. Flotte vesker! Lisbeth er utrolig flink med symaskinen! Jeg har egentlig mange vesker (fordi jeg har fått opp gjennom årene), men bruker som deg bare en…lenge. Når jeg skal ut og reise tar jeg med meg en litt større (reiseveske) for da skal det som regel litt mer med. Ellers er det nok mamma som har kjøpt de fleste veskene til meg (hun følger mye mer med på hvilke farger og fasonger som er “in” enn det jeg gjør). Jeg bruker vesken til jeg MÅ ha en ny når den begynner å gå i stykker. Av og til skulle jeg ønske at jeg hadde vært flinkere til å variere, men det blir for “slitsomt” å bytte innholdet fra veske til veske og huske å få alt med. <3

    2. Fine vesker.. Jeg har noen jeg da.. Men ikke sånn maaaange som noen damer har. Har du ikke tatt tester på Facebook. Der kommer det jo frem hvem man ligner på 😀men enig med Anne. Du er kjendis selv.

    3. Lenge siden sist jeg gikk med veske, men det kan være greit og praktisk det. Sånn designervesker og bruke mye penger på en veske er ikke så aktuelt her. Bra å bruke mye de veskene man har som du gjør. Søt ugle, sommerfugler liker jeg

    4. 2 fine vesker da :=) veske må jeg ha og jeg liker å bytte på,hvor mange jeg har ,ja si det ,jeg har 2 små ryggsekker,dei bruker jeg mest,2 selskapsvesker og utenom det iallefall 4 vesker til :=) hvem du likner på hvet jeg helt ærlig ikke

    5. Fine vesker ♥ Jeg ville nok slitt selv med den oppgaven. Jeg har noen vesker, men om jeg kan slippe, så bruker jeg ikke veske, foretrekker lommene 😉 Jeg har faktisk forsøkt å bruke veske, og jeg innser jo at det er praktisk, men likevel litt stress å drasse med seg. Jeg kjøpte ei dyr veske forrige sommer i USA, på outlet, så da gikk det an 😉 Og jeg har brukt den som bare det i vinter, nettopp fordi den er dyr og fordi jeg jo da må bruke den. Ingen vits i å kjøpe dyre ting uten å bruke dem 😉
      Jeg tror vi alle er forskjellige. Jeg har venninner som har dilla på vesker, og venninner som sjelden eller aldri bruker veske. En veske, som du har, er jo i grunnen nok ja! ♥
      Klem ♥

      1. Ja, godt vi er forskjellige 😀 Det er jo ikke noe leppestift-vesker jeg har 😀 Men mer et sted og ha ALT 😀 Så da er de fine de jeg har 🙂 God klem og fin lørdag til deg <3

    6. Artige di veskene dine 🙂 Jeg har noen flere..men ikke sånne dyre (dyreste er vel tusen kroner tror jeg ) Ønsker meg ikke sånne dyre vesker heller.. Kan jo nesten ikke navn på noen skuespillere og sånt jeg..så vet ikke hvem du ligner på..Men du er jo litt kjendis selv siden du har blogg..så kanskje det holder om du ikke får noen andre forslag… Lørdagsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg