“Mini-me” – et lite utvalg

Her er en liten samling av versjonene jeg har gjort av meg selv som “mini-me”. Jeg har ofte hatt en ide. Og så fått noen til å hjelpe meg å gjennomføre. Mange av ideene får jeg ut fra tips på Pinterest. Nå dukker det stadig opp varsler om lure ideer ut fra hva jeg har sjekket ut før osv. Jeg er ikke ferdig med dette fjaset 😀 Sommeren er fremdeles her, og en lang høst er fin til sånne “Mini-me”-aktiviteter også. 

Jeg har jo tatt en del bilder av andre i mini-størrelse også, blant annet Kjersti og Kari, ved ulike anledninger, men tok bare med de med meg på her. 

 

Det anbefales på det varmeste å prøve ut noen av disse.
Det er veldig moro å holde på!  😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg