Minimalistisk er i følge Det Norske Akademis Ordbok:
“kjennetegnes av enkelhet og strenghet ; fri for unødvendige, overflødige elementer”
Jeg er vel ikke kjent for å være minimalistisk akkurat, i stilen. Farger, fjas, lag på lag, mønster, blonder og frynser.
Men nå har jeg prøvd.
Enkel, nesten sminkeløs, og kun i sort. Ikke noe overflødig.
Bare sånn for utfordringens skyld
Enkel, nesten sminkeløs, og kun i sort. Ikke noe overflødig.
Bare sånn for utfordringens skyld
Noe annet som er minimalistisk er denne vekten.
Enkelt utformet, ingen unødvendige tillegg, kun laget for funksjonalitet. Og det er det jo. Funksjonelt. Fungerer til det den skal for meg i alle fall 🙂
Og dette var så klart mitt svar på helgens Utfordring hos Utifriluft: Minimalistisk
8 kommentarer





Herlig løsning og veldig kledelig 🤗
Takk for det 🙂
Supre løsninger, tusen takk for at du tok utfordringa igjen! God klem 💛🐣
Jeg går inn for saken 😀 Klem <3
Du kledde sort også ☺️ Tøft kommet på den med vektene også 💪
Takk for det 🙂
flott bidrag, ja det enkle er ofte det beste heter det 😄 sliter igjen i dag med å få legge til bilder , men skal prøve igjen
Mye tull med bloggen om dagen. Jeg skiftet nettleser i går. Fra Edge til Chrome. Det hjalp meg. Bildene som forsvant hos meg også. Hos dere også, så ikke bildene deres på pc-en. Men på mobilen. Nå ser jeg dem både her og der 🙂