Miss Nam-nam inntar byen!

Vet ikke om du har fått det med deg, men Miss Nam-Nam har inntatt byen!
Dette blir en superkos helg!

 

Etter tre flotte, innholdsrike og travle dager på tur med jobben er jeg tilbake i byen. Og i morgen venter date med Miss Nam-nam eller Minmatgaleverden da! Vi har ikke lagt NOEN planer, bortsett fra å spise så klart. Og det er ganske deilig. Både å spise, og ikke ha planlagt så mye. Mulig Kjersti har noe “på lur,” men ikke som JEG vet i alle fall. Bortsett fra shopping da..
Koselig blir det uansett, og jeg gleder meg veldig!!

 

Har du noen planer for helgen? 🙂

 

 

 

#missnamnam

11 kommentarer
    1. Så artig, fikk det med meg gjennom et annet innlegg. Det bruker å bli herlige opplevelser når dere møtes! Må følge med såklart. Mine planer for helgen dukker opp etterhvert her jeg er 😀 God helg til dere

    2. Det blir koselig da, og shopping er gøy! 🌸Dere finner sikkert på noe, og kan hende Kjersti har noen ønsker. Mye fint å oppleve i hovedstaden!

    3. da må du hilse ,og det blir nok kjekt ja tviler ikke på det .Jeg har et ønske for helgen men sier det ikke høgt for det blir nok ikke noe av ,så vi får bare se hva som venter i helgen ,blir iallefall litt besøk her i heimen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg