Mitt hemmelige liv

Hvis du kom inn her for noen saftige avsløringer, så må jeg nok skuffe deg. Er ting hemmelig, så legger man det ikke ut på blogg. Da er det jo ikke hemmelig lenger… 

Nei…jeg har et liv som er så hemmelig innimellom at jeg sjelden får tilgang til det selv en gang… Jeg snakker om hva som skjer når vi sover. Livet i topplokket, når vi “ligger til lading” noen timer. 

 

 

Vanligvis sover jeg som en “pølse i brød”. Ligger helt rolig, som pølser gjør, og rører overhode ikke på meg….(slik en pølse på grillen kanskje ville gjort….Et lite sidespor 😀 )

 

 

Jeg sover uten en lyd, knapt så jeg puster, og som du sikkert skjønner det er rimelig stille i topplokket også. I flere år har jeg vært nesten totalt uten drømmer. Det sies at man drømmer hver natt, men mine har altså vært så hemmelige at jeg ikke har fått tilgang til dem selv en gang…. 

 

 

Siste månedene har jeg drømt mye. Husker ikke MYE av dem, og de er veldig lite spennende. Men det jeg husker er at jeg hele tiden kommer for sent, eller KANSKJE kommer for sent. Som om det å komme for sent skulle være en stor forbrytelse. Det er mye i kategorien: for sent til utsjekking, kanskje ikke rekke flyet, kanskje ikke rekke toget osv.  

 

 

Nå er jeg en person som ALDRI kommer for sent egentlig. Jeg er alltid minst 10-15 minutter eller mer for TIDLIG ute, til avtaler, til reiser og til jobb. Så hvorfor denne bekymringen for å komme for sent…? Det er mulig den “nattlige Frodithen” faktisk lever et helt annet liv enn jeg vet om…siden jeg sjelden får tilgang på aktivitetene hennes, og siden dette har begynt å dukke opp som et gjentakende tema NÅR jeg får tilgang på deler av “mitt hemmelige liv”… 

 

Ha en fin dag, og behold hemmelighetene dine for deg selv 😀

 

#søvn #drømmer

9 kommentarer
    1. Det er nok noe de drømmene som går igjen vil fortelle deg…Du kan øve deg på å huske drømmer. Prøve å ligge et minutt helt i ro når du våkner og bare tenke på hva du har drømt.
      For ja, du drømmer hver natt, og det var veldig betegnende med et hemmelig liv…:)
      Håper du drømmer noe fint i natt da!

    2. Jeg sover som et slakt for det meste på ryggen. Husker aldri en drøm, mulig jeg ikke drømmer for det er helt avslått en 3 timer. Så forteller klokka mi om et svare liv. Jo, for nå har også jeg klokke for første gang på muligens +30 år. Ble jeg flinkere til å holde avtalt tidspunkt av den grunn? Nei 🙈

    3. Kjempeherlig skrevet innlegg 😊

      Jeg vet at jeg drømmer, og jeg kjenner meg igjen.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤️😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    4. Siden du er så tidlig ute på ting på dagtid, så kanskje underbevisstheten din er litt redd for å komme for seint og derfor er tidlig ute? Er ikke god på drømmetyding altså. 🙂 Jeg snorker visst om natta, men ligger nok ganske stille forøvrig og drømmer lite, ihvertfall nå. Junior drømmer mye, og ei natt sparket han så mye at det knirket i senga, – tror han måtte ha løpt fra noe, men han husket ingenting.

    5. Du er da så herlig til å fortelle. Ja, det er ikke lett når man ikke får tilgang til sine egne drømmer en gang. Men sånn er det. Noen netter husker jeg ingenting, mens andre er fulle av rare saker. Mye løping hos meg om natten. Oppoverbakker, andpusten og jeg må løpe!!!! Man blir sliten av sånt etterpå, faktisk. Klem til deg 🙂

    6. hahahha’
      Ja jeg kjenner meg igjen i dette med å drømme om å komme for sent… ikke rekke det jeg skal – og jeg er alltid foran skjema…. tidlig ute slik som du 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg