Modell for en dag??

Er det noe du kunne tenkt deg?
Jeg synes jo det moro å “være modell” her på bloggen innimellom, sammen med Karidansen, Kjersti eller bare alene for den saks skyld. Men fra det til å virkelig melde seg et sted for å få oppdrag er visst en liten bøyg for meg…. Hm…hvem ville trodd det! 😉

I går la Annebe ut et sted man kunne kontakte, et blad. Kamille. For å få være modell for en dag.  Gå inn til Annebe så får du se. Nå har jeg kommet så langt at jeg har lagret en kladd med mailadressen deres. Mangler bare å skrive lit forskjellig, og legge ved et bilde.  

Så er spørsmålet da, hvordan bilde skal man legge ved: 

 

Dette?…..

 

Dette?…

 

Eller kanskje dette?….

 

 

 

Eller er det beste å legge ved et helt vanlig bilde, hvor man ser noenlunde vanlig ut? 😀

 

 

Hvilket ville DU valgt? 

 

(Så gjenstår det å se om jeg tør å sende mailen da….)

 

 

#modell #kamille 

16 kommentarer
    1. De to siste synes jeg var kule, og representerer deg og din figur bra ♥

      Tror ikke det er noen vits for meg å melde meg på sånt. Blir litt dyrt å dra til Oslo liksom. Men om jeg hadde bodd der borte, så hadde jeg ikke nølt. Selv om jeg er liten og rund 🙂 Hiv inn søknaden med det samme ♥ Jo før jo bedre 🙂

    2. Så tøft av deg! 😀 Så hun la ut innlegget og tenkte med en gang “noooo”, det der tør ikke jeg xD Men du er jo fotogen og liker deg jo foran kameraet 😀 Tror det blir gøy jeg! Kanskje det går an å sende et par stykker? Ville i hvert fall tatt med det nederste, det er veldig fint og kanskje ett av de mer morsomme? 🙂

    3. Masse lykke til søs <3 Ville valgt det siste bildet og kansjhe det hvor du kommer krypende opp av elva 🙂 Men du spør annebe for hun vet jo 🙂 Stooor god klæm <3

    4. Smokk avgårde søknaden ASAP, og sleng med alle bildene 😀 Skal hive meg rundt og krysse både armer og bein for både deg og Kari 😀 Herlig,, dette blir artig 😀

    5. Hurra for deg! Jeg har sendt søknad!! Du kan vel sende flere bilder – ikke bare ETT? Ta litt av hvert – noen seriøse og noen litt mer fjasete! 🙂

    6. Åh, så gøy! Dette må du være med på! Jeg tenker noe ala det nederste, med litt mindre detaljer i bakgrunnen. Du har flere fine bilder med hav/vann eller mur i bakgrunnen. Fine tips ifra Annbe.

    7. Supre bilder her ! Til Kamille ville jeg sendt det nederste og et helt «vanlig»bilde..Også skrevet at du har lyst til å prøve en litt annen type klær enn du pleier å bruke f.eks Di vil jo ha noe di kan «hjelpe» deg med.. Jeg skrev at jeg syns det var vanskelig å finne fine sommerkjoler som passa meg… Nå må du se å få sendt den mailen da… Klem og takk for linken 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg