Monster -mandag ble moro-mandag

 

Ja, ikke at jeg akkurat har hoppet rundt utkledd som klovn eller noe i dag… Det er kun når jeg har elever det..

 

 

Nei i dag har jeg nok liknet litt mer på DENNE damen, bare ikke så SUR…

 

 

Men sånn ellers mener jeg…
Jobbet med kontorsaker…Jobbet med den delen som er litt mer “foldeskjørt og perlekjeder”… Ja, og hvordan ble DET  “moro-mandag” liksom?

Vel, disse tingen må gjøres de også.. For å få gjort den morsomme delen.. Og når jeg er ferdig med den foldeskjørt- delen er jeg riktig så fornøyd med meg selv også. Har vært effektiv, får det unna, så “moro-sakene” kan begynne..

Jeg har en jobb hvor jeg blir så oppslukt av det jeg holder på med innimellom at jeg glemmer tid og sted. Enten det er “klovne-delen” eller “foldeskjørt-delen”.  Jeg glemmer alt det som nyhetene og ALLE andre maser i vei om HELE dagen. Det er godt å bruke hjernen sin på utviklende ting, og ikke bare på ting som trekker en ned spør du meg. Derfor er jeg verdens heldigste som har denne jobben. En jobb som tillater meg å lære nye ting, leke og glemme verden utafor litt 🙂 

 

#jobb

 

 

14 kommentarer
    1. Høres absolutt ut som du er riktig dame i riktig jobb! 😀
      PS: Du har fått viljen din ang. gjesteopptreden av rampenissene i dag! 😉

    2. Så bra at mandagen din ble fin 🥰 Jeg sitter jo med sånne kontorsaker hver arbeidsdag, og kjenner vel at jeg begynner å bli litt lei nå etter så mange år. Når det er sagt er det alltid noen lyspunkter i hverdagen man må passe på å gripe tak i 😉

    3. Så godt at mandagen ble bra! ❤️ Vi tilbringer mye tid på jobb, og da er det viktig å trives der! 👍

    4. Det er helt fantastisk når man kan trives så godt i jobben, og føle at den gir noe, og at tiden flyr avgårde.
      Jeg har hatt flere jobber, og ikke alle jobber har vært sånn at jeg gledet meg akkurat. Men noen jobber har vært sånn, sånn at jeg kunne sprudle, bruke kreativiteten, og faktisk glede meg til å gå på jobb.
      Jeg savner den tiden, det var så kjekt ♥
      Kos deg med glade dager ♥♥♥

    5. Er jo helt topp med en jobb der man kan uvikle seg, lære, leke og gå i en egen boble litt. Og være litt sosial.. når man ikke har kontordag, som også er fint. Jeg valgte jo selv å bli lærer og studere kreative fag, og følte meg heldig i flere jobber. Artige bilder <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg