Morgenfugl av dimensjoner…

 

 

Våknet 04:30 i dag, som man så klart BØR en søndag morgen 😛 Var på døgnåpen butikk og kjøpet kaffe-kapsler kl 5 liksom…

Når man er sånn en “morgenfugl”, eller en med lakenskrekk til tider, så blir man rimelig trøtt igjen i 10-tida.. Så i dag har jeg stukket ut en tur. Hjelper med litt kaffe-latte, se litt folk og ellers føle at man er lit MED i verden.

Mange folk er flokkdyr. De stikker hodene ut tidlig. Sitter som fugler på en strømledning, på utsiden av kafeene. Prøver febrilsk å beholde noe av sommer-følelsen på ute-kafeene. Jeg har gitt etter for høsten, sitter INNE… I varmen.. Der musikken strømmer lavmeldt ut av høytalerene. 

En fredelig liten søndagsstund.

 

#søndag

 

11 kommentarer
    1. Det er litt godt å være A-menneske, for da får mang gjort mye ut av dagen. Noen dager er jeg A-menneske hvor jeg kommer meg tidlig på trening, mens andre dager regner jeg meg selv som et AB-menneske.

      Ønsker deg en kjempefin søndagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Ja, du er virkelig et AAA-menneske, du! Og det er topp – en får MYE mer ut av dagen på den måten! Deilig å være på kafe – men vi sitter seff inne nå! Klem <3

    3. Deilig å være tidlig oppe. Jeg var desidert tidligst i seng av alle på hytta denne helgen. Og antagelig tidligst våken og, men et par timer i sengen med instagram og tiktok, samt litt lesing var ikke å forakte det. Koste meg. God søndagskveld 🙂 klem

    4. Jeg ender ofte med en powernap på 3-5 timer å sofaen hvis jeg står opp for tidlig 😛 Men herlighet så mye man får ut av dagen de gangene man greier å holde seg våken 😛 ha ha

    5. Åh, det var tidlig å stå opp, men får man ikke sove så er det like greit. Noen ganger kverner tanker rundt i hodet. Det hender jeg også våkner tidlig, og da hjelper det å se litt på mobilen for å få tankene over på noe annet. Håper du får sove lengre til natten! 🤗♥️

    6. Ja det var tidlig får man si, men håper natten var god. Ute på “shopping” klokka 05 på en søndagsmorgen tror jeg aldri jeg har opplevd. Eller det er feil, jeg har da opplevd å dra innom en og annen stasjon før jeg har dratt hjem på morgenkvisten før i tiden. 🤗🤗

      Ha en fin søndag

    7. Oj sann, det var tidlig på en søndag morgen… Oppe tidlig og kaffekapsler før hanen galer 👍 Hadde det ikke vært for at alarmen kimte kl 9, hadde jeg nok sikkert sovet enda en time til jeg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg