Morgenfugl med flaksebehov

 

God morgen til deg! Kvirrevitt!!

Jeg våknet som vanlig kl 04:30…Og NEI det er ikke sånn at de SKIKKELIG gamle våkner så tidlig. De skikkelig gamle sover MYE og kvitrer ikke klokken 04:30. Det er de kun de voksne morgenfugler med flaksebehov som gjør. 

 

 

 

I dag har jeg kort dag på hjemmekontoret, da jeg har bedt om å avspasere litt. Skal treffe bestisen til en gåtur. Og grunnen til at jeg kvitrer litt ekstra er at hun har hatt bursdag, og den skal feires bittelitt på gåturen vår. Sånt er gøy!

Jeg kjenner at jeg vil ut å bruke “vingene” mine, lufte fjærene, la nebbet løpe…Det er vår, om det er aldri så små-kjølig i dag. Gradestokken skremmer ikke meg!

 

Så da ønsker jeg deg en super dag, om du er en kvitrende morgenfugl eller et lite murmeldyr 🙂 

 

 

#vår #glede

23 kommentarer

Siste innlegg