Mørketid- so what??!

 

Mange tror at mørketid i nord er et helvete liksom. 
Vel, for noen er det kanskje det. For meg er det egentlig ikke det. Og jeg sier ikke dette så tøff i trynet pga 1 dag her liksom. Som kanskje noen av dere har fått med dere så har jeg bodd 3 år enda lenger nord en Tromsø. Nærmere bestemt Alta. 

Det er jo litt lysere nå enn den mørkeste mørketida, men likevel. 
Rimelig mørkt da vi dro avgårde til skolen vi skulle besøke. Rimelig mørkt da jeg kom med bussen til hotellet i dag. MEN: Det snør hvite fine snøfiller, luften er klar. MYE klarere enn i Oslo. Jeg kjente jeg ble GLAD!! Ikke MØRK til sinns. 

 

 

 

Nå har det kanskje litt å si at jeg har hatt en flotters dag, med masse nye bekjentskaper…Både store og små. Men jeg kjente inni meg at det var ikke DET som var hovedgrunnen. Det var den fine klare luften, og snøfillene som danset i skumringen.

Nå blir det middag ute.  Ja…ikke UTE da…Men ute på byen 😉

 

Har du hatt en bra dag?

 

 

6 kommentarer
    1. Så bra at du nyter og jobber og koser deg! Det er så innmari fint i Tromsø – vi var jo der i november i 2019 – ei langhelg! Hadde leiebil – og var typ overalt….. klemmer <3

    2. Det blir noen fine dager for deg, hvor lenge skal du være der? Det er en fin by, har vært der en gang noen timer. Håper jeg kan besøke byen igjen siden. Håper du har mye ut av oppholdet på mange måter.

    3. Så bra du har det fint der oppe. Jeg har aldri vært der på vinteren, men det ser så vakkert ut. Kos deg videre. Her er det regn i dag, men jeg synes det var helt greit. Har hatt kaffebesøk og spist herlig varm kanelsnurre!!!! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg