Moro med klær!

Du fikk kanskje med deg jeg var på shopping? IGJEN! Skulle tro jeg ikke drev med annet?

Men saken er den at jeg kanskje er ofte på shopping, men jeg KJØPER ingenting. Ikke alltid man finner noe…og så går jeg lei…og går hjem igjen.

På lørdag var jeg i Kolbotn, i en butikk med mye salg. En butikk som ikke er kjedebutikk. Det betyr at de har en del som er litt fargerikt og spesielt, og ikke det samme som i “ALLE” de andre butikkene. 

Jeg manglet jo noen kjoler som du vet…(ha-ha…kjolemangel? Jeg?) 
På “Sjarm og sjel” fant jeg en kjole som får luftet seg bittelitt før sommeren er helt over i alle fall. Og på søndag var det klart for photo-shoot.

 

Som vanlig er det veldig moro når jeg drar på photo-shoot med Karidansen. Mye latter underveis. Det er jo det som er poenget med disse seansene. Ha det gøy! Får vi noen fine bilder i tillegg er det en bonus, for å si det sånn. 

 

 

Likte både snittet og fargene i kjolen. Farger gjør meg glad!

 

 

 

 

 

 

Vet ikke helt hva det er som skjer, som får meg til å sprute ut i latter…Tror det er all poseringen: armene på “riktig” plass, inn med magen, opp med brystet, passe på den bilringen på høyre siden, blikket den veien, luggen må samles. Instruksjonene “hagler” vanligvis. 😀
Da blir jeg med ett veldig klar over hva vi holder på med, og blir fryktelig lattermild! Moro med klær, på så mange måter!

 

 

 

 

#klær #photoshoot 

 

7 kommentarer

Siste innlegg