Moro med mus!

I dag har vi vært ute litt og kjent på høsten.
Jeg har jobbet hjemmefra. Har hatt noen møter. Men også jobbet litt med å forberede digital undervisning av elevene i morgen.

Vi har vært på photoshoot

 

 

Og siden det snart er høst, ble det noen høstbilder ute i en park. Men altså MUS…neida, de er ikke MUS. Sier du det for høyt blir de sure som eddik. Dette er rotter!! Stor forskjell. 

 

 

Men moro ute har vi hatt det uansett 🙂

Og da vi kom hjem var de jammen meg og rappet isen min.

Det synes nok elevene er skikkelig gøy. Men her er det jo som vanlig EN som er litt mer rampete. Bare se på poten til Salt, hvordan hun holder Pepper unna..

Han skal nemlig ikke få noe liksom… 

 

 

Jeg fikk grabbet isen til meg før papiret føk av. Nå ligger den og venter på meg til jeg er ferdig med middagen. Og Salt og Pepper har jeg “stengt inne” i sekken min. LITT straff må man få når man prøver seg på “nasking”. Nå får de ligge der i sekken og vente til vi drar på jobb i morgen!

 

#saltogpepper #rotter #tøydyr

 

10 kommentarer
    1. Så herlig, – tenker elevene blir fornøyde med hva de får se! De er så fine de rottene dine, og så mye fint tilbehør de har fått etterhvert også. Ypperlige til undervisning! 🙂 Ønsker deg en superfin tirsdag! 🙂

    2. Herlig! Artige bilder, he, he…
      Godt å komme seg ut i høstværet.
      Ha en riktig fin kveld og en ny, blank uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg