“Mus” i solnedgang

 

Det gir visse bilder ikke sant… Spesielle asossiasjoner med den overskriften..

Vel…aller først: God morgen!

Her har jeg tatt med meg dyna inn i stua. Småkjølig hyttemorgen, som det vanligvis er på sånne hytter. 
Våknet tissatrengt. Med utedo tar man ikke unødige turer ut midt på natta. Spesielt ikke med masse elg lurende rundt veggene her. Store deler av natten har jeg drømt om elg. Da gikk den pent og oppdragent ute i skogkanten, slik elger skal i mitt hode. Jeg fartet rundt med kamera…ja altså i drømmen, og fikk nydelige bilder så klart…Det manglet bare “elg i solnedgang”…

 

 

 

Så fra denne kanten kommer det så klart bare “mus i solndedgang”..
Men slike vakre øyeblikk skal man heller ikke kimse av…Er ikke ofte jeg ser dem i så vakre og fredelige øyeblkk…..

 

 

 

 

 

Utsikten fra senga er upåklagelig.
Ser rett inn i elgens soverom. Noen små spor av snø fremdeles….Og i snøen, noen store spor etter elg…
Ja….sånn er livet en lørdags morgen fra hytta her jeg befinner meg..

 


Ser forresten at det på bildet av meg over ser ut som jeg har “alve-ører”…Vel..det er bare et synbedrag, det er fremdeles bare meg, Frodith,  her ute i skogen.. 😉

 

Gleder meg til å ta fatt på dagen! Sola skinner fra skyfri himmel, så her kunne ikke utgangspunktet vært mye bedre 🙂

 

 

#hytteliv

 

11 kommentarer

Siste innlegg